Skærme
Fijala 3554
sony g420 produktion
Fra : Martin Lund Kristian~

Dato : 30-12-02 16:29

Havde tænkt mig at investere i en Sony G420.
Forhandleren skulle være shg.dk, men for nylig
forsvandt skærmen fra deres webside.
Jeg kontaktede dem og fik at vide at skærmen er
udgået...
Er der nogen der ved hvad der nu skal ske?
Kan ikke se nogle ændringer på www.sony-cp.com.
Er der nye modeller på vej fra Sony? Det kunne
da være rart, men jeg er ikke interesseret i at
skulle ofre mærkbart flere penge på en ny model.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 30-12-02 18:16

Martin Lund Kristiansen wrote:
> [...]
> Jeg kontaktede dem og fik at vide at skærmen er
> udgået...
> Er der nogen der ved hvad der nu skal ske?

Ingen anelse vi har lige haft samme problem på mit job, men kig evt. på
EIZO skærme i samme størrelse. Den nye, 766 vistnok, er ret lækker og
den købte vi i stedet. (Bemærk forøvrigt at EIZO lige har skiftet
modeller så en del kendte er erstattet af nye.

> Kan ikke se nogle ændringer på www.sony-cp.com.
> Er der nye modeller på vej fra Sony? Det kunne
> da være rart, men jeg er ikke interesseret i at
> skulle ofre mærkbart flere penge på en ny model.

G420'eren er også stadig på SONY's Japanske hjemmeside hvor nyhederne
plejer at komme først så hvem ved, måske den størrelse udgår og de i
stedet satser på TFT skærmene. Se en modeloversigt her:

http://www.sony.jp/products/Consumer/Peripheral/Display/index.html

Mvh

Bruno

Fra : J. V. Rasmussen

Dato : 02-01-03 23:13

CPD-E450 er den eneste 21" monitor jeg kan finde på SONY's salgsliste men
den jeg har adgang til er heller ikke fuldstændig.

Prisen vil ligge omkring 4400,-

Martin Lund Kristiansen <martinlk@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aupoo6$18kc$1@news.cybercity.dk...

Fra : J. V. Rasmussen