Skærme
Fijala 3554
Viewsonic P70F - værd at købe?
Fra : azrael

Dato : 30-12-02 16:28

Hejsa!

Efter mange år med min gamle Sony Multiscan 15SF påtænker jeg at købe
en ny skærm. Det kan maksimalt være en 17", da jeg har problemer mht.
dybden.

Har selvfølgelig kigget på seneste udspil fra Sony, G220, men jeg
synes ikke den har så meget at byde på i forhold til prisen. Desuden
vil jeg gerne have en sort skærm til at matche mit kabinet (man er vel
forfængelig... :)

Så var det, at jeg fik øje på en ny model fra Viewsonic, P70F. Den ser
flot ud og ser også ud til at have gode specs, men man kan jo skrive
så meget...

Derfor ville jeg lige høre, om nogen her har erfaringer, både negative
og positive, med denne skærm.

Jeg siger på forhånd tak, og ønsker i samme omgang et Godt Nytår!

Az

link til skærmen:
http://www.viewsoniceurope.com/dk/Products/CRTProf/P70f.htm
--
"Trying is the first step towards failure." - Homer Simpson

Fra : azrael

Dato : 08-01-03 18:42

*bump*

Er der ingen der kan eller gider svare? :(

Az

--
"Trying is the first step towards failure." - Homer Simpson

Fra : Anders Houmark

Dato : 18-01-03 16:11

"azrael" <azrael@nomailhere.net> skrev i en meddelelse
> *bump*
>
> Er der ingen der kan eller gider svare? :(

Jeg kan da svare at jeg havde en P90f, det er 19"'eren hvor P70f er
17"eren...

jeg var ikke tilfreds med skærmen, den var umulig at indstille og billedet
var skævt osv..
Du kan læse lidt mere om det oppe i tråden " viewsonic p95f"+" der har jeg
nemlig skrevet lidt mere om 19"'eren..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : azrael

Dato : 24-01-03 20:35

Hej Anders!

Tak fordi du gad svare. Havde ellers så småt opgivet at høre fra folk,
og har derfor ikke kigget her i længere tid.
Desværre kan jeg ikke længere se dit andet indlæg, så jeg ville lige
høre, om du ellers har haft problemer med skærmen, såsom mislyde ved
drift eller i standby, pumpende billede, farveinkonsistens etc.
Ville være meget glad, hvis du gad svare på det (igen)! :D

Mange hilsener,
Az