MS Windows
briani 27239
træstruktur forsvundet i stifinder i winME
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 30-12-02 14:54

Når jeg åbner stifinder i min winME er der ingen træstruktur i venstre
side - blot en grå boks. Hvordan får jeg filstrukturen frem igen?

VH
Jakob

Fra : Nielsen

Dato : 31-12-02 00:22

"Jakob Aagaard Harder" wrote in message

> Når jeg åbner stifinder i min winME er der ingen træstruktur i venstre
> side - blot en grå boks. Hvordan får jeg filstrukturen frem igen?

Har lige haft den samme fejl i Windows 98, det skyldtes en fejl i en IE 6.0 komponent.
Hvis du kører IE 6, så geninstaller den.

Mvh
Morten

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 05-01-03 23:57

Tusind tak. Jeg kunne enda nøjes med at lade IE 6 lave en reperation af sig
selv.
VH
Jakob