mobi med bluetooth og GPRS
Fra : Kenneth Egholm

Dato : 30-12-02 14:26

Hmm, synes det er svært at finde en god mobi med <subj> specs til en rimelig
penge..

Har tænkt på N6310i - men også på Siemens s55
Må gerne være lidt trendy (a-la S55)

Er der andre gode ideer ??

(skal bruges sammen med PDA, derfor bluetooth og GPRS)

--
MVH Kenneth Egholm
www.RaptorMC.dk

Fra : ct

Dato : 30-12-02 15:01

jeg kan kun anbefale dig at hode dig fra t68i, min er gået i stykker 6 gange
på 4 måneder nu.

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 30-12-02 21:34

kenneth@fjerndetteegholm.org writes:
>Hmm, synes det er svært at finde en god mobi med <subj> specs til en
>rimelig
>penge..

Jeg har en Ericsson T39, som netop har disse specs - og den har nu
fungeret upåklageligt i mere end et år. Ericsson er dog stoppet med at
producere den - men jeg har da jævnligt set - især Orange-forhandlere -
have den liggende og det ofte til en rimelig pris.

En dejlig telefon med gode tekniske specs i mine øjne.

Mange hilsner,

Kasper Hyllested
hyllested@net.dialog.dk