Front page2k - guestbook.
Fra : Ikarus

Dato : 04-12-00 17:03

Hej igen .
Jeg prøver igen ... håber at det er ok med jer .
Problemmet : min guestbook , nå du skriver din email eller din web adresse,
den viser ikke som link hvor man kan clik på, selv om den er et fuld adresse
med http://www.'''.com
nogen ved hvad jeg skal gøre for at få den til at virke ?
kan ses here : http://www.Imaginere.dk/gb
takker meget.
--
Best regards:
Ik@rus

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-12-00 21:41

Virker fint som jeg beskrev det. Se det eksempel jeg lavede.