Port-sikkerhed
Fra : -= bgn =-

Dato : 30-12-02 14:07

Jeg har engang været inde på en hjemmeside som kunne teste sikkerheden på
mit Internet, porte og mit netværk via min IP-adresse. Programmet tjekkede
om der f.eks. var porte som stod åbne og den slags.
Problemet er at jeg ikke kan huske hvad programmet / siden hed. Er der nogen
der kan hjælpe?

Bo

Fra : Jens

Dato : 30-12-02 14:09

"-= bgn =-" <bo@bgn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om der f.eks. var porte som stod åbne og den slags.
> Problemet er at jeg ikke kan huske hvad programmet / siden hed. Er der

Var det www.grc.com ?

mvh Jens

Fra : -= bgn =-

Dato : 30-12-02 14:14

> Var det www.grc.com ?
>
> mvh Jens

Hej Jens

Jeg har lige været inde på siden, men jeg tror ikke det var den, for det var
online at man tjekkede sin PC, og det kan jeg ikke umiddelbart se på den
side du henviser til. Eller er det bare godt gemt?

Bo

Fra : Ole Guldberg Jensen

Dato : 30-12-02 14:20

-= bgn =- wrote:

> [...]
> online at man tjekkede sin PC, og det kan jeg ikke umiddelbart se på den
> side du henviser til. Eller er det bare godt gemt?

http://scan.sygatetech.com/

svarer ole_guldberg, i håbet om at han er synsk.

Fra : -= bgn =-

Dato : 30-12-02 14:20

> Var det www.grc.com ?
>
> mvh Jens

Hej Jens

Man skulle hente programmet "IP_agent" så kørte det online.
Tak for hjælpen, og godt nytår.

Bo

Fra : Keld Damsbo

Dato : 30-12-02 14:25

Der er mange sider hvor man kan det.
Personligt kan jeg anbefale følgende da jeg ved at de virker :

http://www.symantec.com/securitycheck/

http://www.dslreports.com/scan