hvor kan jeg finde?
Fra : Broxgaard

Dato : 30-12-02 12:31

hvor kan jeg finde en kalender over de katte udstillinger der er?? ville
være meget glad hvis der var en eller flere der kunne henvise til en side
hvor jeg kunne se det

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : TM

Dato : 30-12-02 12:39

http://www.felisdanica.dk/dansk/index.htm

Vælg *udstilliger* i menuen til venstre!

--
Mange hilsener

Tina
--
DK Heart & Soul
http://heart-and-soul.dk

Fra : Jylland's Norske Sko~

Dato : 30-12-02 13:28

.... og hvis du er interesseret i andre udstillinger end de danske, kan du gå
ind på FIFe's hjemmeside www.fifeweb.org under menupunktet dairy og finde de
planlagte udstillinger for 2003 (og senere).

M v h

Knud

--
Jylland's Norske Skovkatte
v/ Anna-Lise Bjerregaard & Knud B. Jørgensen

Tlf. 75 60 18 99 eller 20 32 93 34
E-mail: Jylland@mail1.stofanet.dk
Homepage: http://home1.stofanet.dk/Jylland