Skærme
Fijala 3554
Samsung 959NF er skæv!
Fra : Lars

Dato : 30-12-02 08:53

Hej

Min nye Samsung 959NF er tilsyneladende
en stor skuffelse.

De vandrette linier bøjer, og der er ingen
pincushion justering for vandret. Eller ??

Den har tilsyneladende heller ikke separate
indstillinger for hver opløsning, kan det passe?

Håber nogen kan hjælpe.

MVH

Lars

---
Denne mail er virus fri.

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 30-12-02 10:37

"Lars" <lars-nielsen@SPAMFILTERmail.dk> wrote in message

> De vandrette linier bøjer, og der er ingen
> pincushion justering for vandret. Eller ??

Nej, det har jeg heller ikke fundet.

> Den har tilsyneladende heller ikke separate
> indstillinger for hver opløsning, kan det passe?

Jeg mener da, at min husker indstillinger til de forskellige opløsninger.
Sådan at hvis jeg vælger 1024x768 og indstiller kanter o.s.v. så er de
indstillinger de samme, hvis jeg vælger en anden opløsning og senere skifter
tilbage til 1024x768.

Mads Holmer-Jensen

Fra : Lars

Dato : 30-12-02 20:51

> [...]
> Sådan at hvis jeg vælger 1024x768 og indstiller kanter o.s.v. så er de
> indstillinger de samme, hvis jeg vælger en anden opløsning og senere

Ja ok, det gør den også nu, det var nok bare
mig der har rodet lidt meget rundt i indstillingerne.

Jeg fik forresten at vide da jeg købte den, at den medfølgende
software, skulle kunne automatisk styre skærmen, således
at man kan have forskellige farveindstillinger ved de forskellige
programmer. Men det kan jeg da slet ikke finde, har du
styr på det?
Det skulle virke via USB, og skifte automatisk efter egne
indstillinger.

MVH

Lars

---
Denne mail er virus fri.

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 30-12-02 21:00

> [...]
> styr på det?
> Det skulle virke via USB, og skifte automatisk efter egne

Det må være programmet Mouscreen de mener. Hvis du skal bruge det, skal du
have sat USB kablet i. Jeg har aldrig rigtigt brugt Mouscreen, da jeg er
godt tilfreds med indstillingsmulighederne fra frontpanelet. Hvis en eller
anden har opdaget en uomtvistelig fordel ved at bruge Mouscreen, så vil jeg
gerne høre den. Lars --> du har haft gang i manualen på CD-ROM'en ikke?

Mads Holmer-Jensen

Fra : Lars

Dato : 30-12-02 22:26

> [...]
jeg
> gerne høre den. Lars --> du har haft gang i manualen på CD-ROM'en ikke?

Ja, Mouscreen, men jeg synes ikke at det har den
funktion, så det var sikkert salgsgas.
Jo, jeg har læst alle manualerne....
Men jeg gider nu heller ikke have alt mulig ekstra
kørende i baggrunden, så det kan vist også
være lige meget.

Lars

---
Denne mail er virus fri.

Fra : Herbert

Dato : 31-12-02 12:24

> De vandrette linier bøjer, og der er ingen
> pincushion justering for vandret. Eller ??

Der er vist ikke andet, at gøre end at sende den retur Har selv fået
bytte 4stk. 757NF med bla. denne fejl. Du skal dog være hurtig. Den skal
fejlmelds inden for 7 dage! For at kunne få en helt ny. Tjek
www.antaservice.se

/Erik