FP og brug af Access database
Fra : Carsten Werner Lund

Dato : 04-12-00 14:49

Da jeg er i gang med en web-side hvor jeg skal bruge data fra en formside
der senere skal lagres i en access database, vil jeg gerne have et godt råd.

Jeg har problemer med at FP foreslår at jeg anvender *.asp format hver gang
jeg lagrer webbet. Hvorfor nu det ? Hvis jeg blot ændrer siden til xxx.asp i
stedet for xxx.htm går det helt galt, så kan man ikke hente siden frem, men
blot få lov til at downloade den.

Hvor kan jeg finde info om asp ?

Venlig hilsen
Carsten Lund

Fra : Kasper Kim Jannæs

Dato : 06-12-00 22:35

Hej Carsten,

Det er et must, at serveren du har dit web liggende på understøtter
frontpage såvel som asp. - ellers vil det ikke virke *S*

hilsen

Kasper