Hjælp til sang (for hard-core kendere!)
Fra : Kong Kent

Dato : 30-12-02 00:42

Jeg har et lille problem.

Jeg er kommet i besiddelse af et remix af en Gigi D'Agostino sang der hedder
"I'll fly away with you" men det remix er ikke hele sangen. Den originale
version er dog ikke svær at få fat i, eftersom cd-singlen allerede står i
samlingen.

Men det jeg leder efter er et mix hvor der bliver brugt nogle
tågehornsagtige (stadionhorn) beats, som også ofte bliver brugt i
pausemusik/stemningsmusik v. håndboldskampe osv...

Kan ikke rigtig forklare lyden nærmere, men det er en rigtig brian-agtig
beat som går godt i et bilstereo med nedrullede vinduer osv. på en sommerdag
v. stranden hvis I forstår.

Vil bare rigtig gerne have det mix hvor dette beat går igennem hele sangen.
Ikke sikkert det er Gigi D'Agostino der har lavet dette mix, og heller ikke
sikkert "I'll fly away..." er den bærende del af sangen, så den er lidt
tricky. For det er beatet jeg leder efter.

--
Kent.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : Tømreren

Dato : 30-12-02 00:51

Jeg ved at Box car willy har lavet en der hedder det,men jeg kan ikke lige
finde pladen,leder efter den imorgen,så kan jeg lige cutte et sample til
dig.

/Tømreren

Fra : Tømreren

Dato : 30-12-02 11:22

"Tømreren" <Bilhifi@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde pladen,leder efter den imorgen,så kan jeg lige cutte et sample til

Jeg har lige fundet den plade med et remix af boxcar Willy....det er ikke
den,det kan jeg sige med sikkerhed..
Men hvis du skal bruge noget,bilstereo beat med god bund og lave Hz så har
jeg en del,der ligger en masse på www.mp3.com og er fuldt lovligt at hente.
Du skal prøve at finde noget med Techno Bass Crew,de spiller for fuld
"smadaller" bare husk ikke at have loudness on på dit anlæg,de har kostet en
enkelt af mine subber.

/Tømreren

Fra : Kong Kent

Dato : 31-12-02 14:40

Sangen *er* fundet takket være en gut ved navn "Lotus" som lå inde med det
rigtige remix.

Gigi DAgostino - LAmour Toujours (Remix Extended)

Nu skal jeg bare have fundet ud af hvilken single denne kommer fra, således
beatet kan blive blæst ud gennem forstærker og JBL T595 Limited højtalere i
min bil *GG*

--
Kent - der elsker dyb UFORVRÆNGET bas! Ta' den Ascona/Golf ejere :)