Upload gennem frontpage
Fra : Steen Hansen

Dato : 30-12-02 00:41

Hej ng.
Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig?
Er det lige meget hvilket bibliotek hjemmesiden ligger i eller er der et
specialt den skal ligge i når det er frontpage vi uploader gennem.

Hilsen Steen

Fra : Per Ahm

Dato : 30-12-02 00:43

Nej der er ikke noget specielt....

Men din index / defalt skal ligge i roden af www!

Per Ahm

http://home1.stofanet.dk/per.ahm/

Fra : Per Ahm

Dato : 30-12-02 00:44

> Men din index / defalt skal ligge i roden af www!

Mener selvfølgelig default

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-12-02 11:26

> [...]
> Er det lige meget hvilket bibliotek hjemmesiden ligger i eller er der et
> specialt den skal ligge i når det er frontpage vi uploader gennem.

Hvis du uploader via frontpage med fp-extensions på serveren, så vil dit
bibliotek automatisk knyttes til en index-fil eller en default-fil eller
noget helt tredie (som styres af webmasteren hos udbyderen) - du skal derfor
ikke tænke på hvilket bibliotek det hele skal lægges i, da det normalt vil
være i roden.

Uploader du med en ftp-klient, har udbyderen ganske givet nogle anvisninger
på, hvordan det skal gøres - det kan f.eks. være en
www.udbyder.dk/public_html/ditindexnavn.hmtl eller noget helt femte.

Derfor: sørg for en udbyder med FrontPage extensions - det gør det hele
meget nemmere.

--
ahw

Fra : Steen Hansen

Dato : 30-12-02 18:40

Tak for svarene. Det kører nu, bortset fra en fejl jeg får og det er:
Serverfejl: cannot open frontpg.lck: no such file or folder.
Hvad betyder det.