Lebowski for 39 dask
Fra : Snorkelsen

Dato : 30-12-02 00:18

Fruen meddeler, at hun har set et tilbud på The Dude på dvd for 39 kroner.
NOGEN, der i tilgift ved hvor?

--
vh ¸.·´¯)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-12-02 03:15

Hej!

Snorkelsen wrote:

> Fruen meddeler, at hun har set et tilbud på The Dude på dvd for 39 kroner.

Glem prisen, den film _skal_ man eje. The Dude er for sej :)

Ahem, kunne det mon have været i TP?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Free pussy: http://www.broenink-art.nl/maukie.swf

Fra : Per

Dato : 30-12-02 11:05

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!

> Glem prisen, den film _skal_ man eje. The Dude er for sej :)

> [...]

Den var i TV forleden. Men hvad med at spørge fruen hvor hun så det?

Fra : Martin Helbo

Dato : 30-12-02 17:28

"Per" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Kunne ikke være mere enig

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Snorkelsen

Dato : 30-12-02 11:48

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Glem prisen, den film _skal_ man eje. The Dude er for sej :)

Bragende enig, det er også bare videoen, der skiftes ud med en skive ;D
--
vh ¸.·´¯)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-12-02 14:49

Hej!

Snorkelsen wrote:

> "Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> kroner.

> Bragende enig, det er også bare videoen, der skiftes ud med en skive ;D

Okay, det giver mere mening :)

> --
> vh ¸.·´¯)

'You've got no point of reference' :)

Fra : Assad

Dato : 30-12-02 21:49

Jeg har været i TP idag, og der kunne jeg ikke se den.
Istedet fik jeg fat i 'håndlangerne' og 'the deer hunter' på dvd for 25 kr.
stykket........
ikke dårligt!
Martin

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 02-01-03 18:08

"Snorkelsen" skrev i en meddelelse

> Fruen meddeler, at hun har set et tilbud på The Dude på dvd for 39 kroner.
> NOGEN, der i tilgift ved hvor?

Jeg har lige set den på DVD i Super Brugsen sammen med en del andre film -
gode og dårlige - til 99,- for to styks - altså the Dude på DVD for 50,-

Kåre

Fra : Peter B. Juul

Dato : 02-01-03 18:15

"Kåre Weng Madsen" <kwma00@NOSPAMhum.auc.dk> writes:

> Jeg har lige set den på DVD i Super Brugsen sammen med en del andre film -
> gode og dårlige - til 99,- for to styks - altså the Dude på DVD for 50,-

Til den pris burde du nok have købt den i stedet for at stå der i
Brugsen og se den.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Please do not put words or intentions in my mouth
The RockBear. ((^)) to which I do not subscribe; I get in enough

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 02-01-03 23:35

"Peter B. Juul" skrev i en meddelelse

> Til den pris burde du nok have købt den i stedet for at stå der i
> Brugsen og se den.

Beklager at jeg ikke har en DVD afspiller at afspille den på, ej heller et
fjernsyn, der egner sig til andet end nyheder (12 tommer) eller for den sags
skyld andet end en sølle reklametrygsag jeg så tilbudet i...

Kåre
- der netop har talt sammen at jeg var i biografen 22 gange i år 2002.

Fra : Snorkelsen

Dato : 02-01-03 20:21

"Kåre Weng Madsen" <kwma00@NOSPAMhum.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige set den på DVD i Super Brugsen sammen med en del andre film -
> gode og dårlige - til 99,- for to styks - altså the Dude på DVD for 50,-

Jeg er gået ;D
--
vh ¸.·´¯)

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 04-01-03 20:22

On Thu, 2 Jan 2003 20:21:27 +0100, "Snorkelsen"
<pialykke@fjernmigget2net.dk> wrote:

>Jeg er gået ;D

Det er et godt tilbud.
Jeg købte: Taxi, Arlington Road og 2x The Dude

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.