Chimera er bare - tilføjelse
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 29-12-02 23:14

.... Infoen siger en kapaciet på 21,7Mb men der er kun 256 K tilgængelige
..... på DiskImaget (som jeg lige prøvede at retablere.

--
venlige hilsner, Mich. Ottosen

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-12-02 23:22

In article <1fnz74d.1kt34br926b72N%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> ... Infoen siger en kapaciet på 21,7Mb men der er kun 256 K tilgængelige
> .... på DiskImaget (som jeg lige prøvede at retablere.

Øhm, det er da bare fordi der kun er 256Mb ledig på diskbiledet - resten
er optaget af Chimera.

Jeg kan maile dig den seneste build hvis du er interesseret.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 30-12-02 00:35

> Øhm, det er da bare fordi der kun er 256Mb ledig på diskbiledet - resten
> er optaget af Chimera.
>
> Jeg kan maile dig den seneste build hvis du er interesseret.

Der var noget der gik op for mig. Det var INFO'en der åbenbart snød mig.
Jeg tror nok at jeg har en Chimera (=Navigator) på maskinen nu.

Men tak for tilbuddet.

--
venlige hilsner, Mich. Ottosen

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-12-02 00:40

In article <1fnzatd.jzt98w1rq3qwuN%mich.ottosen@post5.tele.dk>,

> Der var noget der gik op for mig. - men det havde du nok gættet.

Det var der også for mig - der skulle stå 256kb i ovenstående

> Det var INFO'en der åbenbart snød mig.
> Jeg tror nok at jeg har en Chimera (=Navigator) på maskinen nu.

Det er jo godt nok så. Husk også at hente ChimeraKnight.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 30-12-02 01:23

> Det er jo godt nok så. Husk også at hente ChimeraKnight.

Ja, men da naturligvis. Hvis bare jeg vidste, hvad det betyder? En Knægt
eller Ridder ? .... øh, jeg er ikke helt med?

Men nu er klokken noget med at se nogle dyner, så jeg vil prøve at huske
det i morgen.

Det der med Ridderen

--
venlige hilsner, Mich. Ottosen

Fra : Martin Edlich

Dato : 31-12-02 00:28

In article <1fnzcco.1veshey6vvxgsN%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> Ja, men da naturligvis. Hvis bare jeg vidste, hvad det betyder? En Knægt
> eller Ridder ? .... øh, jeg er ikke helt med?

Det er sådan et smart lille prgram der sørger for at du har den seneste
build (version) af Chimera.
Find det på Versiontracker.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk