Problemer med Logitech MX500
Fra : Bandit

Dato : 29-12-02 22:22

Er der andre som har problemer med at sætte musseknapperne op til
forskellige funktioner i cs ??? for jeg kan ikke få andet en højre/venstre
knap til at virke....... er det ikke bare et TYPISK logitech problem at
deres software stinker mens deres hardware er helt i orden ```??

Hvis nogle har en løsning på hvordan man får knapperne på musen til at virke
i cs må de meget gerne melde sig med nogle svar :)

- Bandit

Fra : Simon Baun

Dato : 30-12-02 13:32

> [...]
virke
> i cs må de meget gerne melde sig med nogle svar :)

nej, det er et typisk fejl 40 problem.. (brugerfejl)
gå ind i mouseware > buttons > og sæt hak i "use ms office compatible scroll
only, samt scroll in active window only"
..

Fra : Bandit

Dato : 30-12-02 14:29

Typisk bruger fejl siger du ??? og det skulle få alle mine knapper til at
virke når jeg spiller CS !! NÆPPE

Men scrollen har jeg fået til at virke,det er altid det mindste problem da
logiteh har lavet et fix til når man gamer.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 30-12-02 17:26

> Men scrollen har jeg fået til at virke,det er altid det mindste problem da
> logiteh har lavet et fix til når man gamer.

Et fix som jeg er kommet til at slette..... hvor har du hentet det?

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 30-12-02 17:31

Never mind... jeg fandt den selv...

Fra : Bandit

Dato : 30-12-02 21:20

Hmmmmmmmmm er jeg virkelig den eneste med dette problem ???

virker jeres knapper OK i CS hvis i bruger MX500 ?

Fra : Bjarne Krog

Dato : 30-12-02 23:21

On Mon, 30 Dec 2002 21:20:20 +0100, "Bandit"
<bandit@underSPAMtaker.dk> wrote:

>Hmmmmmmmmm er jeg virkelig den eneste med dette problem ???
>
>virker jeres knapper OK i CS hvis i bruger MX500 ?

Problemet er at man kun kan sætte tasterne til et eller andet
ubrugeligt p.., men hvis du eks. sætter knap 3 til at være "Ctrl" så
har du en af knapperne deer kan bruges.
Andet har jeg ikke fået til at virke

Hilsen
[TFdk.MH] AcuDoc
De bedste nyhedder er her http://www.tfdenmark.dk/
For intereserede i MoH:aa og BF1942 er der nyhedder her:
www.tfdenmark.dk

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 30-12-02 23:40

"Bandit" <bandit@underSPAMtaker.dk> wrote in message
> Hmmmmmmmmm er jeg virkelig den eneste med dette problem ???
>
> virker jeres knapper OK i CS hvis i bruger MX500 ?

Hejsa

Jeg har siddet og kigget lidt rundt på nettet ang. mx mus bugs og fixes, da
jeg overvejede at købe en mx500, men venter lidt endnu, har pt. ms IE 3.0
men undervejs på min søgen fandt jeg denne url
http://www.esreality.com/?a=post&id=222946 måske den kan hjælpe dig. Hvis du
også har problemer med negativ accelration så kig på linket på samme side
der hedder MX300 and new Mouseware 9.73 drivers.

Hygge

AngelFire