Ny Nokia 8510
Fra : Møgelmose

Dato : 07-03-01 14:43

Jeg har hørt at der skal komme en ny 8510 der skulle ligne en blanding af
8850 og 8210 dvs en stilfuld telefon med X-Press... der skulle også være
farve i displayet og mp3 integreret svjh.
Nogle der har nogle oplysninger ????

MVH.
Hans-Jacob

Fra : Erik Einum

Dato : 08-03-01 01:33

Møgelmose <mogel@post6.tele.dk> skrev
> [...]
> 8850 og 8210 dvs en stilfuld telefon med X-Press... der skulle også være
> farve i displayet og mp3 integreret svjh.

Hvor har du hørt det? Bare løse rykter?

///Mvh. EE

Fra : Møgelmose

Dato : 08-03-01 08:25

>Hvor har du hørt det? Bare løse rykter?
>
>///Mvh. EE

Jeg har hørt det fra en kammerat hvis Onkel Arbejder i Nokia INGEN PIS HAR
MØDT HAM
men jeg ved ikke om det er fra ham ha har fået det afvide...
desuden fandt jeg engang en side med et link til nogle spion sider hvor der
i banneret stod: see the new 8510 from Nokia with built in MP3 jeg kan
tydeligt huske det men jeg fik ikke gemt linket ØV!

Fra : Christian Flintrup

Dato : 08-03-01 12:22

Møgelmose <mogel@post6.tele.dk> wrote:

> Jeg har hørt det fra en kammerat hvis Onkel Arbejder i Nokia INGEN PIS HAR
> MØDT HAM

http://www.bargainmalta.com/mpc/
har et billede af en Nokia 8510 - det ligner en 8110?
Evt. en fejl - men jeg synes bare at jeg ville videregive linket :)

--
Christian Flintrup

Fra : Brian Fisker

Dato : 08-03-01 13:55

> http://www.bargainmalta.com/mpc/
> har et billede af en Nokia 8510 - det ligner en 8110?

Nahh, ikke en 8110! - ligner en 8810 - og er nok blot en tastefejl.

\Mandal

Fra : Karsten Krambs

Dato : 08-03-01 14:56

det er nok denne alle snakker om......
ingen mp3 afspiller --- men fed det er den.
Den kan købes i Asien, og er altså produceret

http://nokia-asia.com/walkontheblueside/index_poem.html

Fra : Peter Rongsted

Dato : 08-03-01 18:25

Karsten Krambs <Krambs@writeme.i_really_hate_spam.com> wrote:

>det er nok denne alle snakker om......
>ingen mp3 afspiller --- men fed det er den.
>Den kan købes i Asien, og er altså produceret
>
>http://nokia-asia.com/walkontheblueside/index_poem.html

Nej! Det er en 8250. Vi andre taler om 8510, som overskriften siger.

Peter

Fra : Andreas

Dato : 08-03-01 15:28

"Christian Flintrup" <chr@mac.com> wrote in message

HAR

> http://www.bargainmalta.com/mpc/
> har et billede af en Nokia 8510 - det ligner en 8110?

Det er en nokia __ 8810 __