DiskBurner og ISO´er
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 29-12-02 22:28

Kan Apples DiskBurner hitte ud af at brænde ISO´er, eller skal jeg
have fat på anden software til at gøre det? Hvordan?

-j

--
Mennesker og maskiner i Bolivia
http://weblog.janus.dk

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 29-12-02 22:47

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Kan Apples DiskBurner hitte ud af at brænde ISO´er, eller skal jeg
> have fat på anden software til at gøre det? Hvordan?

Den spørger selv om formatet, når du putter en tom CD i. Det er ikke
noget problem.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Michael Holm

Dato : 30-12-02 00:26

René Frej Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> Den spørger selv om formatet, når du putter en tom CD i. Det er ikke
> noget problem.

det gør den da ikke i 10.2.3, men du kan lave et diskimage i ISO (i
diskCopy) og så brænde det.

p.s. fik din Zire, Janus ?
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-12-02 00:52

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> det gør den da ikke i 10.2.3, men du kan lave et diskimage i ISO (i
> diskCopy) og så brænde det.

Det er selvfølgelig rigtigt, men det er en bug, ik'? Jeg har ikke brændt
en CD siden 10.2.3 kom ud...

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 30-12-02 02:48

kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com (Michael Holm) writes:

> det gør den da ikke i 10.2.3, men du kan lave et diskimage i ISO (i
> diskCopy) og så brænde det.

Alså: Udgangspunktet er at jeg henter et nogle ISO'er fra netettem og
så skal brænde dem til cd'er. Lam DiscBurne klare det?

> p.s. fik din Zire, Janus ?

Ikke endnu, men jeg har sendt mail til OfficeLine, og kunne godt tænke
nmig at købe en i morgen, når jeg alligevel skal ud og købe switch,
kogekeddel og se på køleskab...

-j

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-12-02 06:40

> Alså: Udgangspunktet er at jeg henter et nogle ISO'er fra netettem og
> så skal brænde dem til cd'er. Lam DiscBurne klare det?

Ja, det har jeg selv prøvet.