Skærme
Fijala 3554
compaq bærbar drivere
Fra : Anet

Dato : 29-12-02 21:46

hejsa

jeg har en ´compaq bærbare armada 1560 som jeg har tømt helt for alle
programmer. Jeg har så igen lagt ME ind. Nu har jeg det problem at der
åbenbart mangler nogle drivere til den. Jeg har prøvet at hente på compaq´s
side men de virker ikke. Jeg har det problem at skærmbilledet mangler ca.
2cm hele vejen rundt i at nå ud til kanten og så er skærmbilledet sådan
grynet i det altså uklart i det. Nogle der kan hjælpe mig???

hilsen

Anet

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 30-12-02 12:11

Anet wrote:
> jeg har en ´compaq bærbare armada 1560
> Nu har jeg det problem at der åbenbart mangler nogle drivere

<http://web14.compaq.com/falco/sp_list.asp>

Direkte link til ME drivere:
<http://shor.ter.dk/344806443>

/Mikael

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 30-12-02 12:15

Mikael Nørrelund Andersen wrote:
> Direkte link til ME drivere:
> <http://shor.ter.dk/344806443>

Der var så ingen drivere, kun lidt patches.
Her er til alle OS:
<http://shor.ter.dk/19806019>

Jeg ville nok lægge et andet OS ind end lige ME, bl.a. pga.
ingen drivere.

/Mikael