MS Windows
briani 27239
"Mute"
Fra : Jan Pedersen

Dato : 29-12-02 19:24

Hejsa

Er der en genvejstast i WinXP til funktionen "Mute"

På forhånd tak

Jan Pedersen

cuk@cuk.dk
--
Det nemmere at få tilgivelse end tilladelse...
Blomst # 92159636

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-12-02 19:39

"Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> skrev :

>Er der en genvejstast i WinXP til funktionen "Mute"

Kan det ikke række med at klikke på højttalerikonet i systray?

Fra : Jan Pedersen

Dato : 29-12-02 20:05

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Kan det ikke række med at klikke på højttalerikonet i systray?

Nej ikke helt, det er til min bærbar, og så var det noget lettere at trykke
på et par taster

Jan

Fra : Madsen

Dato : 29-12-02 20:04

Jan Pedersen skrev:

> Er der en genvejstast i WinXP til funktionen "Mute"

Der findes en tast på mit tastatur som hedder 'Mute' og den gør det
den skal, så man må kunne kalde funktionen vha. en genvej, men hvad
der skal stå i genvejen ved jeg ikke.

Madsen.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 29-12-02 21:58

> Der findes en tast på mit tastatur som hedder 'Mute' og den gør det
> den skal, så man må kunne kalde funktionen vha. en genvej, men hvad
> der skal stå i genvejen ved jeg ikke.

Det kræver vist en form for driver eller anden software til tastaturet for
at få det til at fungere...

Fra : Leony

Dato : 30-12-02 10:40

"Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> skrev i en meddelelse

> Er der en genvejstast i WinXP til funktionen "Mute"

Måske mute.exe:
http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,15480,00.asp
Ved dog ikke lige om den virker til XP (har lige afprøvet den uden
problemer)

Opret en genvej til programmet og angiv en genvejstast.
Første tryk muter næste tryk unmuter.

Virker med Winamp og Windows Media Player, virker sikkert med alle, men
disse 2 er de eneste jeg har testet med.

God fornøjelse.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/