Billede
Fra : Martin Sørensen

Dato : 29-12-02 18:29

Hej

Jeg mangler et godt billede af et akvarie som jeg skal bruge til min
hjemmeside !!
siden er www.zooline.dk

Mvh
Martin Sørensen

Fra : Miv

Dato : 29-12-02 18:40

hej ..

Prøv vores hj. side .... Der er "syn's vi selv" et par gode akvariebilleder
!

www.cichlids.subnet.dk

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 29-12-02 23:09

"Martin Sørensen" <ms@danhunters.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg mangler et godt billede af et akvarie som jeg skal bruge til min
> [...]
Hej Martin.
En god ide..... gå igang med kameraet - dit eget, eller et lånt - så vil du
nemlig slippe fra for ophavsretten som som regel vil gælde, hvis du låner
andres billeder..... :)
Hilsen Ditte

Fra : Martin Sørensen

Dato : 30-12-02 19:00

"Ditte Cecilie Simonsen" <ditte@godjenta.com> skrev i en meddelelse

> [...]
du
> nemlig slippe fra for ophavsretten som som regel vil gælde, hvis du låner

Hvis du giver mig lov til at benytte dine billeder er der jo ingen problemer
med ophavsretten )

/Martin
ps jeg har ikke selv akvarie for tiden men ellers en god ide ;)