U-båds film
Fra : Peter Østergaard [21~

Dato : 29-12-02 17:32

Hej,

Jeg er ret sikker på at der har været en U-bådsfilm i 2002 med en sort
skuespiller. Det er ikke K-19 med Harrison Ford. (Er heller ikke sikker på
at der er en sort skuespiller med i den).

Jeg troede at filmen var med Denzel Washington og Gene Hagman, men kan ikke
finde film af denne art med disse fra 2002.

Kan nogle hjælpe?

/Peter

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 29-12-02 17:38

"Peter Østergaard [2100]" <peter_oestergaard@removethis_hotmail.com> wrote in message

> Jeg troede at filmen var med Denzel Washington og Gene Hagman, men kan ikke
> finde film af denne art med disse fra 2002.

Here you go...

http://us.imdb.com/Title?0112740

Anders Hyltoft

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 29-12-02 17:47

"Anders B. Hyltoft" <anders@hyltoft.dk> wrote in message news:aun8ck$1fvj$1@news.cybercity.dk...
> "Peter Østergaard [2100]" <peter_oestergaard@removethis_hotmail.com> wrote in message

> Here you go...
>
> http://us.imdb.com/Title?0112740

Ellers har der bl.a. været følgende ubådsfilm i tidens løb:

K-19 http://us.imdb.com/Title?0267626
U-571 http://us.imdb.com/Title?0141926
Down Periscope http://us.imdb.com/Title?0116130
Hunt for Red October http://us.imdb.com/Title?0099810
Das Boot http://us.imdb.com/Title?0082096

Dog er K-19 den eneste Ubåds film (som jeg kan komme på) fra 2002.

Anders Hyltoft

Fra : Claus Sørensen

Dato : 01-01-03 16:33

Anders B. Hyltoft wrote:

> Ellers har der bl.a. været følgende ubådsfilm i tidens løb:

> [...]

Jeg vil dog også gøre opmærksom på Hostile Waters med Rutger Hauer fra 1997,
som handler om samme hændelse som Hunt for Red October, men mere i
overensstemmelse med de reelle begivenheder i 1986, hvor Sovjetunionen
mistede en atomdreven atomubåd.

De herligste hilsner

Fra : zcully

Dato : 29-12-02 18:17

"Anders B. Hyltoft" <anders@hyltoft.dk> wrote in message
> [...]

Er den fra 2002??

/Zcully

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 29-12-02 21:22

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message news:3e0f2df4$0$2549$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> Er den fra 2002??

Nej, men har du andre bud?

Fra : Per Andersen

Dato : 29-12-02 18:56

du må tænke på "Fjenden i dybet" (Crimson Tide) men den er nogle år gammel
efterhånden - god film iøvrigt
per
"Peter Østergaard [2100]" <peter_oestergaard@removethis_hotmail.com> skrev i
en meddelelse news:3e0f2355$0$71648$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 30-12-02 09:50

> du må tænke på "Fjenden i dybet" (Crimson Tide) men den er nogle år gammel
> efterhånden - god film iøvrigt

Rigtig god enda