hunde forbudt
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 29-12-02 15:01

Halløjsa

Jeg må simpelhen fortælle jer dette.

Lige i nærheden hvor vi bor, ligger der en stor pakeringsplads, hvor mange
dagligt går igennem, med eller uden hund. En dame i kvarteret er et par
gange blevet stoppet med sin hund, og nærmest blevet truet med politi, over
at hun gik med sin hund der. Det skal lige siges at der intet stod om privat
område på det tidspunkt.

Nu er der så sat skilte op med at det er privat område, og at der ikke må
komme hund derind, og det er selvfølgelig også fair nok, men noget der
pisser mig virkelig af ( ja undskyld mit sprøg ), er at på skiltet der står
at der findes spidse og skarpe genstande i buskene, jeg synes simpelhen det
er at gå over stregen. Et er de ikke vil ha' hunde på området, det acceptere
jeg fuld ud, men tænk at de ligefrem ligger skarbe genstande i buskene, som
kan skade nogen, der kunne jo komme en kat forbi, som ikke kan læse .

Er det bare mig der synes det er at gå over stregen?

Søndags hilsner fra

Bolette

Fra : candy11

Dato : 29-12-02 15:20

"Bolette Nielsen" skrev d. 29-12-02 15:01 dette indlæg :
> [...]

> Søndags hilsner fra
>
> Bolette
>

> Nej. Det er ikke kun dig. Der kunne også komme et barn forbi der ikke
kan læse. Det er noget svineri og formentligt forbudt.
Hilsen candy11

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 02-01-03 16:15

Hej Alle
Selvfølgelig er det forbudt at smide affald eller at opstille fælder (om man
nu vælger at betragte det som det ene eller det andet) Desuden er det også
til fare for vildt: harer, ræve og ligende. - Svineri!!!

Kim

Fra : Coppi

Dato : 29-12-02 15:42

Hej Bolette.

Helt ærligt, så er jeg da ikke så lidt glad for, at jeg ikke bor i byen.
De er sg.... underlige, de byfolk. ( i hvert fald nogle af dem ).

coppi
( der undrer sig )

Fra : candy11

Dato : 29-12-02 16:15

"Coppi" skrev d. 29-12-02 15:42 dette indlæg :
> [...]
>
> coppi
> ( der undrer sig )
>

> Det er ikke kun i byen det sker. Det er også sket hos os. Der var det
bare på hundetræningspladsen at en havde spredt glasskår.
Sygt ikke.
candy11

http://www.kandu.dk/

Fra : Gjøl

Dato : 29-12-02 17:00

candy11 wrote:
> [...]

Og så beder de om at vi andre får styr på vort liv og vore hunde.
Syge mennesker.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 29-12-02 17:44

"candy11" <candy11.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> bare på hundetræningspladsen at en havde spredt glasskår.
> Sygt ikke.

Hej Candy 11

Jo, det er sygt.

Ang pakerinkspladsen tvivler jeg på det er lovligt, men hvordan finder man
ud af det?, jeg ville gnide mig i hænderne, hvis man kunne finde ud af at
det var ulovligt, så hvis nogen kender reglerne for sådanne noget, ville jeg
blive glad for at høre fra dig/jer.

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : BN

Dato : 29-12-02 18:41

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> wrote in message

> Ang pakerinkspladsen tvivler jeg på det er lovligt, men hvordan finder man
> ud af det?

Hejsa Bolette

Prøv at stille spørsgmålet i dk.videnskab.jura.
Der er nogle ind i mellem, som er ret hårde til det der med lovene. Jeg
studerer kun jura på første år, så jeg er ikke kommet så langt ind i
reglerne endnu, men nogle af personerne derinde er jurister og henviser ofte
til en paragraf. Der er dog også nogle som gætter sig frem, men de bliver
hurtigt rettet af en anden, men det er jo det samme herinden, heldigvis!

Hilsen BN

Fra : x Vuf x

Dato : 29-12-02 21:36

Sun, 29 Dec 2002 17:43:38 +0100, Bolette Nielsen wrote:
> [...]

>det var ulovligt, så hvis nogen kender reglerne for sådanne noget, ville jeg

Ring dog til politiet og spørg!

--
Mvh Sonja

Et godt nyt år ønskes alle to- og firbenede af 23 glade vuffer,
og Buster be'r alle om ikke at skyde for larmende ting af...

Fra : Simon Baun

Dato : 29-12-02 20:50

> Er det bare mig der synes det er at gå over stregen?

Det du beskriver, er direkte i strid med loven..

Fra : /Ole

Dato : 29-12-02 21:34

Hvis det er en privat parkeringsplads er problemet da ikke så stort. Tag
adressen og slå den op på www.krak.dk og send et brev til ejeren med en
henvisning til, at det vil blive meldt, hvor svært kan det være?

/Ole

Fra : Punish the deed not ~

Dato : 30-12-02 18:08

> [...]
>adressen og slå den op på www.krak.dk og send et brev til ejeren med en
>henvisning til, at det vil blive meldt, hvor svært kan det være?

............Om det er ulovligt at "tabe" en flaske det er det vel men
man får vel højst en bøde for at sprede affald det forkerte sted , dem
der har smidt den vil jo bare sige at det var et uheld og så kan
politiet ikke gøre noget.

Det man kunne gøre i sådan en situation var at feje alle glasskårene
op så der var helt rent , og så gå ned med flere hunde samme dag så
mange ser hundene , og så få et videokamara eller webcam til at filme
pladsen efter i er gået , så vupti pludselig vil der komme en lille
film med dem der smidder/taber glasskår og så har man bevis , som man
så selv kan bestemme om man vil gå til politiet med eller til synderen
med . Eller hold øje i en busk i en sovepose hele natten med kamaraet
og gå ud og konfronter synderen når han er i gang med at sprede
glasskår. Det kan sagtens lade sig gøre hvis man tør og hvis man er
interseret nok i at finde synderen.

Jeg har hørt om et sted hvor der var en hundehader der spredte
rottegift ud om natten , og et par hunde døde af det , de fandt ham på
denne måde . Og han spreder vist ikke noget gift ud mere . Jeg
hørte også om et par fyre der havde kærester der red på heste , og om
natten kom der en psykopat og havde sex med hestene efter han havde
bundet dem og vælted dem , de lagde sig også til at sove i stalden et
par nætter , og en dag mødte de ham så og det er ikke sket siden .

Men det er jo op til folk selv hvor meget de vil finde sig i , og om
de vil lade de syge mennesker i verden få deres vilje ? , det er jo op
til en selv om man vil handle eller bare side og brokke sig over
verden på computeren .held og lykke.

If you talk with the animals, they will talk with you and you will know each
other.
If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know
you will fear.
What one fears, one destroys.
Chief Dan George

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 02-01-03 16:21

Hej Alle

Nu bor vi i et retssamfund der er mere optaget af at beskytte synderne end
forbryderne. Det er derfor almindeligvis ikke lovligt at videoovervåge
offentligt tilgængelige pladser. Selvtægt og opfordring til samme er vist også
forbudt.

Kim

Fra : Punish the deed not ~

Dato : 02-01-03 18:13

On Thu, 02 Jan 2003 16:21:18 +0100, Kim Vestergaard Hornbech
<kvho97@hum.auc.dk> wrotd:

> [...]
>offentligt tilgængelige pladser. Selvtægt og opfordring til samme er vist også

,,,,,,,,,,,,,,,,,man må da godt videofilme naturen og hvis en
"offentlig" plads skulle komme med er det også lovligt så længe
kamaraet er håndholdt !

selvfølgelig er selvtægt ulovligt og opfordring til det , men det er
der da heller ikke nogen der har opfordret til her vel !

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-01-03 18:13

Punish the deed not the breed <nobody@home.com> writes:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,man må da godt videofilme naturen og hvis en
> "offentlig" plads skulle komme med er det også lovligt så længe
> kamaraet er håndholdt !

Problemet i denne sag, er at man ikke må filme så man kan genkende
folk, og det er jo lige det vi gerne vil.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 02-01-03 16:18

Afpresning er vist også forbudt - så meld det til politiet med det samme!
Kim

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 02-01-03 22:49

"Kim Vestergaard Hornbech" <kvho97@hum.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Afpresning er vist også forbudt - så meld det til politiet med det samme!
> Kim

Hej Kim og andre

Jeg snakkede lige her til aften med en dame fra kvarteret, og hun har
faktisk allerede ringet til politiet, som siger, at det må han gerne, da det
jo er privat grund.
Jeg er dog stadig ikke færdig med min undersøgelse, og agter at gå vidre med
sagen. Jeg har netop modtaget et svar på min mail fra dyrenes beskyttelse,
citat.

De vil undersøge hvorvidt det er lovligt, og hvis ikke det er, skal loven
ændres, f.eks. ved direkte bestemmelse i dyreværnsloven. Endvidre giver de
mig ret i at det er ualmindeligt groft.

Skal nok fortælle mere, når jeg ved noget nyt.

mage hilsner fra
Bolette

NB!!! tak for al den opbakning i har vist mig

Fra : x Vuf x

Dato : 03-01-03 10:27

Thu, 2 Jan 2003 22:48:41 +0100, Bolette Nielsen wrote:
> [...]

>mig ret i at det er ualmindeligt groft.
>Skal nok fortælle mere, når jeg ved noget nyt.

Ja, hvis der ER udlagt skarpe spidse genstande, er det ualmindeligt groft
mod de vilde/halvvilde dyr i området, der jo ikke kan læse, men de, der
bare ikke tåler synet af et skilt med "Privat", kan sg*da bare holde sig
væk fra parkeringspladsen! Det kan da ikke være så svært.

--
Mvh Sonja nospam@***sonpet.com http://www.sonpet.com/

Ser alt sort ud, kigger du måske i den forkerte retning.

Fra : Mallo

Dato : 04-01-03 10:44

> [...]
> mig ret i at det er ualmindeligt groft.
>
> Skal nok fortælle mere, når jeg ved noget nyt.

Kære forkæmper! lol..

Jeg nægter, _nægter_ at tro på at det er lovligt!!
Hvis det viser sig at være helt OK sålænge det er på "privat" grund laver vi
en demonstation foran rådhuset, tinget, et eller andet sted.
Hvis min hund en dag forvirrede sig ind sådan et sted óg kom skåret
tilbage.. jeg tror virkelig jeg ville sende manden igennem hans egen
skærsild.
Det minder lidt om at sætte et "pas på.. klippe ender her" skilt op foran en
blindeskole. Sådan en idiot.
ja, undskyld men jeg har ikke helt kunne få det skilt ud af hovedet..
Mallo.

Fra : Verner

Dato : 03-01-03 23:26

On Sat, 4 Jan 2003 10:43:32 +0100, "Mallo" <a@b.cd> wrote:

>Hvis min hund en dag forvirrede sig ind sådan et sted óg kom skåret
>tilbage..

Det må da kræve at du bruger en meget lang line hvis din hund skulle
forvirre sig ind på privat område - ikke ?

Jeg er faktisk helt sikker på, at der ikke ligger så meget som et
mini-glasskår nogen steder !

Hele historien går sikkert på, at "man" er tæsketræt af, at alverdens
store svin lader deres løsgående hunde rende og lægge sine
efterladenskaber - i det her tilfælde på en parkeringsplads - mens
ejeren "tilfældigt" vender ryggen til ..

Om pladsen er offentlig eller privat - ja det er vel ligegyldigt.

Hundelorte hører til eet eneste sted - hos ejeren eller i ejerens høm
- høm pose..

Nogen der ikke er enige ?

mvh
Verner

Fra : x Vuf x

Dato : 04-01-03 09:50

Fri, 03 Jan 2003 22:25:33 GMT, Verner wrote:

> [...]
>Om pladsen er offentlig eller privat - ja det er vel ligegyldigt.
>Hundelorte hører til eet eneste sted - hos ejeren eller i ejerens

Fuldstændigt enig!

--
Mvh Sonja, der er træt af, at alle landsbyens hunde skal luftes
på vores stille villavej, UDEN at ejerne har høm-hømposer med!

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 04-01-03 10:28

"Verner" <ve@post24.tele.dk> skrev i en meddelelse
> On Sat, 4 Jan 2003 10:43:32 +0100, "Mallo" <a@b.cd> wrote:

> Det må da kræve at du bruger en meget lang line hvis din hund skulle
> forvirre sig ind på privat område - ikke ?

Endelig en der vender sagen som den vitterlig bør vendes .... og ser på
hvad der er hundeejerens pligt .... jeg har selv tænkt på dette fra den
vinkel og har derfor ikke blandet mig .....

> [...]
> efterladenskaber - i det her tilfælde på en parkeringsplads - mens
> ejeren "tilfældigt" vender ryggen til ..

<> ja og man forstår ham jo ... som hundeejer har man pligt til bl.a at
sørge for at en hund ikke på nogenmåde er til gene for dens omgivelser
..... jeg er helt enig med dig i de ting du skriver og takker for et godt
indlæg ...
Smil fra Ami

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 04-01-03 14:19

Hej Verner

Hvordan pokker kan du være helt sikker på det? Bor du i området og har du
været ned og kigge?

Dumt af mig at spørge for det har du jo selvfølgelig når du udtaler dig
_så_ skråsikkert!

Mvh
Kim

Fra : Verner

Dato : 04-01-03 15:52

On Sat, 04 Jan 2003 14:19:07 +0100, Kim Vestergaard Hornbech
<kvho97@hum.auc.dk> wrote:

>Hvordan pokker kan du være helt sikker på det? Bor du i området og har du
>været ned og kigge?

Hej Kim,

nej det har jeg da ikke, men det er vel også ligegyldigt når jeg nøjes
med at lufte min mening generelt om hundes efterladenskaber og deres
sv.. - undskyld ejere !

Hvorfor mener du jeg er skråsikker - og på hvad ?

For mig ligner det bare en simpel skræmmekampagne fra ejeren af
området - tror du selv på, at noget menneske ville sprede "spidse
genstande" ud i et område som det omtalte - nej vel ?

Derfor TROR jeg stadig, at han er godt træt af hundelorte..

mvh
Verner

Fra : Mallo

Dato : 06-01-03 11:06

> [...]
> genstande" ud i et område som det omtalte - nej vel ?
>
> Derfor TROR jeg stadig, at han er godt træt af hundelorte..

Selvfølgelig er han da træt af det. Men sådanne onde trusler kan aldrig være
løsningen Verner.. Glas eller ej, det sætter en masse unødvendig skræk i
dyreejere. Kat eller hund, fugl eller fisk. Jeg ved ihvertfald, at skulle
Maggie under hendes indlæringsperiode komme til at stikke af - ville jeg gå
fuldstændig i PANIK hvis der var et sådan skilt i mit område.. Det sætter en
masse ondskab igang . Det er alt hvad han får ud af det. Ondskab og had.
Mallo.

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 05-01-03 13:43

"Mallo" <a@b.cd> skrev i en meddelelse
> Selvfølgelig er han da træt af det. Men sådanne onde trusler kan
aldrig være
> løsningen Verner.. Glas eller ej, det sætter en masse unødvendig skræk
> dyreejere.

Og det er vel netop det der er meningen ... og hvis det virkelig er den
eneste måde at få folk til at fatte at man er træt af hundelorte .. ja
så er det jo egentlig de folk med hund .... som ikke samler
efterladenskaber op man skal laste .og ikke ham der et sidste forsøg på
at undgå hundelorte sætter skiltet op .... .... (for reglen siger at
hunde skal føres i snor .. eller være under kontrol .. hvilket vil sige
at hundeejeren jo i al fald ser at hunden afleverer et visitkort)

hejhils fra Ami

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 05-01-03 14:11

"Anne-Marie Prange Madsen" <ampm@ribe.bynet.dk> wrote in message
ja så er det jo egentlig de folk med hund .... som ikke samler
> efterladenskaber op man skal laste .og ikke ham der et sidste forsøg på
> at undgå hundelorte sætter skiltet op

Øøhh, sidste forsøg!, hvis du gad at læse tråden fra starten af. står der
højt og larmende
at der ikke har været skiltet før.

Lad os antage at jeg i mine private have var træt af at naboens unger stjal
mine æbler.

Ville det da være OK at smide et skilt op med at der i haven forefindes
landminer,
så adgang var på eget ansvar.
Og tror du forældrene i kvarteret ville blive noget lange i fjæset.

Det er muligt at det ikke var tilfældet de var der, men hvad nu hvis?

Kim Jørgensen

Fra : Verner

Dato : 05-01-03 17:09

On Sun, 5 Jan 2003 14:11:13 +0100, "Kim Jørgensen"
<k7@get2net.udskiftmedDK> wrote:

> [...]
>
>Ville det da være OK at smide et skilt op med at der i haven forefindes
>landminer, så adgang var på eget ansvar.

Kim,

hvad ville du egentlig selv skrive på skiltet ?

mvh
Verner

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 05-01-03 17:18

"Verner" <ve@post24.tele.dk> wrote in message
> hvad ville du egentlig selv skrive på skiltet ?

Det var ikke det mit indlæg handlede om, jeg stillede et ? om det var ok at
sætte et sådant skilt op,
da der er meninger der bifalder skiltet med skarpe & spidse genstande.

Men ville du synes det var Ok med landminer ?

Mvh.

Kim Jørgensen

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 06-01-03 11:03

Har militæret ikke et skilt der advarer mod sprængstykker?

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 06-01-03 11:55

"Kim Vestergaard Hornbech" <kvho97@hum.auc.dk> wrote in message
> Har militæret ikke et skilt der advarer mod sprængstykker?

Jo, men jeg vil stærkt antage at disse områder:

1. ikke er direkte tilgængelige, sikkert omkranset af pigtråd. Så man kommer
nok ikke lige til at gå igennem.

2. Ikke er placeret midt på Frederiksberg, 8 mtr. fra en af de mest
trafikerede veje.

Iøvrigt handlede mit første indlæg primært om kommentaren:

"så er det jo egentlig de folk med hund .... som ikke samler
efterladenskaber op man skal laste .og ikke ham der et sidste forsøg på
at undgå hundelorte sætter skiltet op "

Der er IKKE lavet andre forsøg, så nej, dette er ikke det sidste, det er det
første.

Mvh.

Kim Jørgensen

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 06-01-03 12:47

Hej Kim J.

Min kommentar om at sætte militære advarselsskilte op var ment som en lille
vittighed. Jeg er bestemt ikke tilhænger af at man minierer sin ejendom -
hverken med fælder (som man vil kan betragte glasskår som) eller miner!

Mvh
Kim H.

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 06-01-03 11:15

Hej Verner

Du skrev på et tidspunkt noget i retningen af:

Jeg er faktisk helt sikker på, at der ikke ligger så meget som et
mini-glasskår nogen steder !

Det tolker jeg som om du er skråsikker, hvilket naturligvis er i orden hvis
man virkelig er
sikker på sin påstand.

I øvrigt kan jeg lige tilføje at der hvor jeg bor er der en masse mennesker
der tilsyneladende keder sig og så fører hetz mod hunde. Det skal lige siges
at vi _altid_ samler op, og det er de fleste ganske flinke til. Flere af de
mennesker som har svært ved at tåle synet af en hund, smider imidlertid
konsekvent deres cigaretskod og ølkapsler overalt. Hvad der sviner er der
åbenbart forskellige meninger om ....

Mvh
Kim

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 04-01-03 17:42

Hej Verner

"Verner" <ve@post24.tele.dk> skrev i en meddelelse
> On Sat, 4 Jan 2003 10:43:32 +0100, "Mallo" <a@b.cd> wrote:
> Jeg er faktisk helt sikker på, at der ikke ligger så meget som et
> mini-glasskår nogen steder !

Det skal jeg selvfølgelig heller ikke kunne sige med sikkerhed, men tror
selvfølgelig på hvad der står på skiltet .

> Hundelorte hører til eet eneste sted - hos ejeren eller i ejerens høm
> - høm pose..

Det gir' jeg dig 110 % ret i, jeg samler selv om efter min hund hver gang
med mindre han sidder inde i en busk, hvor jeg ikke kan komme ind, eller
andre ikke kommer derind )

> Nogen der ikke er enige ?

Jamen Verner, jeg er overhoved ikke uening med dig, tvært om, men det jeg
reagere på, er at andre dyr kan komme tilskade hvis der virkelig ligger
skarpe genstande derinde, så som fugle og katte m.f. og hvis der som du tror
ikke er noget man kan komme tilskade på, kan jeg slet ikke forholde mig til
man skriver det, hvilket jeg også stadig tror er ulovligt.

Jeg kan godt forstå hvis man er træt af hundelorte, det er jeg bestemt også
selv, men for mig at se, kunne man nøjes med at skrive adgang forbudt,
privat område, så tror jeg nu nok folk skulle holde sig væk, men det med at
begynde at true folk, så ser jeg rødt.

Mange venlige hilsner fra

Bolette

Fra : Mallo

Dato : 31-12-02 23:04

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan skade nogen, der kunne jo komme en kat forbi, som ikke kan læse .
>
> Er det bare mig der synes det er at gå over stregen?

Kære Bolette.

Det er mere end en gåde for os der har dyr, at nogle mennesker kan være
sådan. Jeg får julemad over hele kroppen bare af at tænke på sådan noget!!
Jeg håber, at du vil fortælle om dit "næste træk". Om du vil tage aktion på
dette. Hvad konsekvensen er, for sådan et sygt individ!

Godt nytår:)

Mallo

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 01-01-03 17:40

Hej Mallo

> Jeg håber, at du vil fortælle om dit "næste træk". Om du vil tage aktion

> dette. Hvad konsekvensen er, for sådan et sygt individ!

Efter opfordring fra en på dk.videnskab.jura, har jeg været nede og
fotografere skiltet. Så har sendt et brev til dyrenes beskyttelse vedhæftet
billedet, idet jeg bestemt mener dette kan ha' betydning for dyr ( katte,
fugle med flere ). Nu venter jeg bare på svar derfra ( det sker forhåbenlig
indenfor nogen dage ), hvorefter jeg tager den derfra.

Jeg overvejer meget at sende samme brev til politiet, men venter lige og ser
hvad de skriver tilbage.

Er nogen interesseret i at se skiltet, kan det ses på min hjemmeside ( som
på nuværende tidspunkt kun indeholder det ene billed af skiltet *G* ).

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 01-01-03 18:56

> [...]
hjemmeside ( som
> på nuværende tidspunkt kun indeholder det ene billed af skiltet

Det er simpelthen det værste svineri og jeg kan ikke forestille
mig, at det er tilladt.
Folk med hunde kan læse skiltet og holde sig derfra, men som du
skriver, hvad med katte og fugle? De kan komme slemt til skade.
Måske er det en "falsk" advarsel, så der ingenting er lagt ud,
men man skal jo ingenlunde forbavses over folks tåbeligheder!
Så risikoen for at hjernedøde individer virkelig har placeret
skarpe genstande, er desværre ret stor.
Godt du har taget affære Bolette, for som sagt så har jeg svært
ved at tro, at det er lovligt at udlægge den slags, selvom det så
er et privat område.
Dyrene kan jo ikke læse!!

mvh Eva

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 01-01-03 19:17

Hej Eva

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Måske er det en "falsk" advarsel, så der ingenting er lagt ud,

Jamen det tror jeg heller ikke er lovligt, hvis det bare er en tom trussel.

Nemlig, og tak for de pæne ord.

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Punish the deed not ~

Dato : 02-01-03 15:17

jammen det er da spændende at se om det hjælper noget at du har taget
et billede ! det fortæller du vel herinde hvis det gør ik ? hvor er
det iøvrigt henne at skiltet står ? i hvilken by ??

Så ved du jo også hvem manden er der spreder spidse genstande eller
har ansvaret for det ! hvorfor ikke tage et billede af ham også og
sætte ved siden af skiltet på din hjemmeside ? det kunne da være at
det sammen med adressen kunne rykke noget , sæt det op i din brugs og
netto osv . For hvis man kan sætte et skilt op må man jo også stå ved
det , og hvis der kom et billede af personen ville det da kun være
rimmeligt så folk ved hvem der eventuelt er skyld i at deres dyr får
poterne skåret op.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 02-01-03 22:55

Hej Ptdntb
"Punish the deed not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse
> i hvilken by ??

På frederiksberg

> Så ved du jo også hvem manden er der spreder spidse genstande eller
> har ansvaret for det ! hvorfor ikke tage et billede af ham også og
> sætte ved siden af skiltet på din hjemmeside ?

Ja, det var måske en idé, men desværre ved jeg ikke hvem manden er , men
håber selvfølgelig at finde ud af det, evt, med hjælp fra dyrenes
beskyttelse, det lader til de vil hjælpe mig i denne sag

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-01-03 23:27

> [...]
dyrenes
> beskyttelse, det lader til de vil hjælpe mig i denne sag

Bolette, du kan også prøve at henvende dig til din lokalavis!
Måske er de interesseret i at bringe et billede af skiltet, samt
skrive lidt om den særdeles kritisable måde, at få hundeejere til
at holde sig væk!
Alle normalt tænkende mennesker vil da blive fortørnede over den
slags svineri, som jeg vil vove at påstå, er opstået i en syg
hjerne.
Intet normalt individ vil da med fuldt fortsæt udsætte
omstrejfende dyr for at komme til skade. Og selvom det er privat
grund, så kan der vel også komme børn der??

mvh Eva

Fra : Mallo

Dato : 02-01-03 20:23

> Er nogen interesseret i at se skiltet, kan det ses på min hjemmeside ( som
> på nuværende tidspunkt kun indeholder det ene billed af skiltet *G* ).

> [...]
Puha, hvor ufedt at se! Kanon du tog aktion..
Godt nytår til dig.
Mallo.

Fra : lover

Dato : 14-01-03 20:48

> [...]
>
> Søndags hilsner fra
>
> Bolette
>

> I er dælme da for nemme herinde tror i ikke det bare er noget man har
skrevet?
og jeg må da indrømme at man blive da noget gal på sådan en stor hundelort
der ligger der,men det er jo jer hundeejer som skal samle
deres lort op fra jeres møgdyr.
Ja måske er der virkelig glasskår og andet i busken så hold møghunden væk
fra området.

Tak det var det.

Fra : Mallo

Dato : 14-01-03 21:33

> [...]
> deres lort op fra jeres møgdyr.
> Ja måske er der virkelig glasskår og andet i busken så hold møghunden væk

:( grrrrrrr

Tja, selvsamme møgdyr som du går ind og læser om, i en nyhedsgruppe? Why?
Læser du tit om de ting du ikke bryder dig om?
Underligt lille indlæg.
Mallo.

Fra : Verner

Dato : 14-01-03 23:31

On Tue, 14 Jan 2003 20:47:34 +0100, "lover" <likeyou200@yahoo.com>
wrote:

>deres lort op fra jeres møgdyr.
>Ja måske er der virkelig glasskår og andet i busken så hold møghunden væk
>fra området.
>
>Tak det var det.

Er du på stoffer ???

Verner

Fra : Annelise Frederiksen

Dato : 15-01-03 00:05

Der er et møjdyr der er faret vild.
Håber du snart finder dine vante omgivelser igen.
A.
"lover" <likeyou200@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> deres lort op fra jeres møgdyr.
> Ja måske er der virkelig glasskår og andet i busken så hold møghunden væk

---

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 15-01-03 08:26

Til alle ander end "lover"

Jeg tror bare vi skal vælge at overhøre Lover's indlæg ( jeg vil i hvert
fald ), det er jo ikke første gang han/hun er på spil, Det er udlukkenden en
der bare sidder og keder sig, og hygger sig over at kunne lave ugler i
mosen, så skal vi ikke i fællesskab i fremtiden bare lade vær' med at
kommenter lover's indlæg?

Hvem ved, måske er det manden fra pakerings pladsen

Bolette

Fra : Annelise Frederiksen

Dato : 15-01-03 11:27

Rigtig god ide
> [...]
> kommenter lover's indlæg?
>
> Hvem ved, måske er det manden fra pakerings pladsen

---

Fra : jens

Dato : 16-01-03 21:24

det virker lidt som at alle barre skal kunne færdes hvor de vil, jeg har
selv hund, og kommer selvfølgelig kun på områder der er frit tilgængeligt og
velnok offentligt.
hvis der er nogen der betaler ejensdomsskat af den nævnte plads må de vel
også have lov at bestemme der.
hvis det ikke kan lade sig gørre at lufte hund på en måde så man ikke
generer andre er det nok forde det ikke er meningen man skal have hund.
newsaV9.27$s%1.9@news.get2net.dk...

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 16-01-03 22:06

Hejsa

"jens" <jsh@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> selv hund, og kommer selvfølgelig kun på områder der er frit tilgængeligt

Nej, selvfølgelig skal man ikke ha' lov til at færdes over alt, det er vi
meget enige om, og jeg har såmen også FULD respekt for skilte der siger
hunde forbudt, så holder jeg mig også væk, men det det hele bunder i, er
hvad der står på skiltet.
Som sagt skal jeg nok holde mig væk i fremtiden, hvilket jeg da også håber
andre vil, for privat er privat, men det jeg reagere på, er at andre kan
komme til skade hvis det virkelig er sandt hvad der står på skiltet, så som
vilde fugle katte mf, det er det der hele drejer sig om

mange hilsner fra

Bolette