Ledning
Fra : Klaus

Dato : 29-12-02 13:02

Hvor finder man en tegning over montering af stik.
Hvor Køber man bedst stik og tang?

På forhånd tak.

mvh Klaus

Fra : Ivan

Dato : 29-12-02 13:26

www.brinck.dk
> Hvor Køber man bedst stik og tang?
>
> På forhånd tak.
>
> mvh Klaus

Hi
Ivan

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-12-02 13:42

> [...]

sikke en sigende overskrift??

http://www.kabling.dk/kabling/kobber/kobapplikationer.htm

http://cubus.adsl.dk/elteknik/netvaerk/patchkabel.php

> Hvor Køber man bedst stik og tang?

Hvis du udelukkede er stik og tang du er ude efter, mener jeg at
www.brinck.dk er det bedste bud.....

Men hvad med kabel, eller "ledning" som du skriver i overskriften

Det ser også ud til at de har det hos brinck.. Hvis du skal montere patch
kabler... så skal du bruge:

"UTP Netværkskabel CAT5e "STRANDED - BLØD"

Men hvad skal du bruge din kabling til?

Hvis du vil trække kabler i dit hus/lejlighed.. Så vil jeg anbefale at du
trækker installationskabler, og sætter dåser op på vægen... Det kan komme
til at se helt proffensionelt ud...

Her kan du faktisk købe det helt billigt hos www.greenline.dk og her skal du
ikke bruge nogen tang osv. for at mintere stik.. Hvis du altså vælger
Lexcoms system.. Her skal man bare montere efter farvekoden på connecteren,
og klemme sammen.. Der er dog 2 mulligheder for monteringsmåde. Man skal
bare vægle en af dem, og bruge det i begge ender.

Fra : Jens Mikkelsen

Dato : 31-12-02 03:18

> Hvis du udelukkede er stik og tang du er ude efter, mener jeg at
> www.brinck.dk er det bedste bud.....

jeg ville nu forslå www.holm-data.dk ( se under kabler-->netværk)
det var der jeg købte mine ting
der kan man få 100 m kabel for 224 kr og en tang til 169

de har også vægdåser og stik +isolering.

/Mikkelsen