MS Windows
briani 27239
Dos under win2000
Fra : EazyOne

Dato : 29-12-02 12:48

Jeg har endelig (næsten) fået mit gamle dos-regnskabs program til at
fungere under Win2k.
Har dog flg. problem:
Når jeg starter det op, kommer jeg tilbage i windows med beskeden:
[QUOTE]
16-bit MS-DOS-undersystem

Et program har forsøgt at få direkte adgang til harddisken, hvilket ikke
kan understøttes. Det kan få programmet til at fungere forkert. Vælg
"Luk" for at afslutte programet.
[/QUOTE]
Her kan jeg så vælge enten mellem: Luk og Ignorer

Spørgsmål 1:
Kan jeg på nogen måde "undertrykke" windows´trang til at gi mig en
pegefinger?.. ;)

Spørgsmål 2:
Nogen problemer i at vælge "Ignorer", (jeg ALT-TABer aldrig ud i win
medens jeg laver regnskab, så jeg BURDE vel ikke få nogen probs?)?

På forhånd tak
Ez1

http://www.kandu.dk/