Mere af samme skuffe
Fra : frank

Dato : 29-12-02 12:26

Hej
Findes der flere spil der er ligesom Diablo og Dungeon Siege, ikke så meget
snik-snak men mere, slog først

Hilsen
Frank

Fra : Lars Wiberg

Dato : 29-12-02 15:25

On Sun, 29 Dec 2002 12:25:49 +0100, "frank" <gifra.n@get2net.dk>
wrote:

> Findes der flere spil der er ligesom Diablo og Dungeon Siege, ikke så meget
> snik-snak men mere, slog først

Darkstone ville være oplagt. Det skulle efter sigende oprindeligt have
været en udvidelse til Diablo 1, men udviklingen tog om sig, og
udvidelsen endte med at blive til et selvstændigt spil.

Spillet kan stadig købes rundt omkring. Du skal ikke regne med at
skulle slippe mere end en 50'er for det.

Man ser sin karakter på samme måde som i Diablo spillene, men der er
også mulighed for at ændre på zoom og kameravinkel, som i Dungeon
Siege.

Her følger et link til GodGames' Darkstone side. Jeg mener det er dem
der har rettighederne til spillet i dag. Du kan også se screenshots og
sådan lidt forskelligt:

http://www.godgames.com/games/darkstone/

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail

Fra : SoftMan Brian

Dato : 29-12-02 18:09

"Lars Wiberg" <lw@#nospam#c.dk> wrote in message
> Man ser sin karakter på samme måde som i Diablo spillene, men der er
> også mulighed for at ændre på zoom og kameravinkel, som i Dungeon
> Siege.

Får mig til at tænke på Gothic... er der nogen der har prøvet dette ?

Fra : Lars Wiberg

Dato : 29-12-02 18:48

On Sun, 29 Dec 2002 18:09:06 +0100, "SoftMan Brian"
<Brian_Hoey@hotmail.com> wrote:

> Får mig til at tænke på Gothic... er der nogen der har prøvet dette ?

Jeg sneg mig lige ind på Gothic websitet og ser at Gothic II er på
vej.

http://www.piranha-bytes.com

Det er ikke et spil jeg hverken har set eller hørt noget om tidligere,
men det ser ud til at være lige min stil. Jeg må hellere finde
Dankortet frem med det samme :)