Ang. Sms fra PC til Mobiltelefon
Fra : JØRGEN

Dato : 07-03-01 12:44

Jeg skal sende 500 sms om dagen, til forskellige mobil operatører. Jeg er
træt af ventetiden, hvad kan jeg gøre.

Jeg sidder og venter på svar, og har ikke tænkt mig at invistere i en smsc
!!!

Fra : spiritus

Dato : 07-03-01 15:34

Brug dit mail-progam, derfra kan du jo sende sms til telefoner, det er da nok det
hurtigste at gøre, evt. kan du oprette en mailliste med nummerne i også gøre det
på den måde.

--
£, $, € eller KR, du bestemmer selv: http://www.pengenet.com

Fra : JØRGEN

Dato : 07-03-01 14:39

Tak for svaret, det der er mit problem er at de modtager beskederne med for
lang ventetid, jeg har allerede dem i et mailprogram.

Fra : Mark Beaumont

Dato : 07-03-01 16:20

"JØRGEN" <oneline@yahoo.com> skrev
> Jeg skal sende 500 sms om dagen, til forskellige mobil operatører.
> Jeg er træt af ventetiden, hvad kan jeg gøre.

Programmet SonoNote fra Sonofon kunne måske være en mulighed.
Hvis du vil prøve, kan jeg lægge det til dig i dk.binaer

Vh Mark

Fra : JØRGEN

Dato : 07-03-01 16:31

Den er fin, hvad koster det at Bruge ?

Fra : Mark Beaumont

Dato : 07-03-01 17:31

"JØRGEN" <oneline1@yahoo.com> skrev
> Den er fin, hvad koster det at Bruge ?

Programmet er gratis, det eneste du skal betale er
telefontaksten når programmet ringer op til Sonofon´s smsc

Programmet ligger i dk.binaer
Hvis du ikke har et Sonofon abonnement kan du indtaste:
Bruger-ID: 40656080
PIN kode: 6080

Desuden vil det være en god idé hvis du lige tog et kig på
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

Vh Mark

Fra : Keld Broe

Dato : 07-03-01 19:32

> Jeg skal sende 500 sms om dagen, til forskellige mobil operatører. Jeg er
> træt af ventetiden, hvad kan jeg gøre.

Hvad med icq ??? den sender ret hurtigt... lav en gruppe med alle mennesker,
og send til gruppen..

Ved ikke om man kan oprette mennesker uden icq ?

Keld Broe

Fra : JØRGEN

Dato : 07-03-01 20:15

"Keld Broe" <kello@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med icq ??? den sender ret hurtigt... lav en gruppe med alle
mennesker,
> og send til gruppen..
>
> Ved ikke om man kan oprette mennesker uden icq ?

Det er ikke lige det der er problemet, jeg leder efter en der ved noget mere
om dette. JEg kan nemt sende til mange på en gang, problemet er ventetiden !

Fra : Peter Rongsted

Dato : 08-03-01 02:04

"JØRGEN" <oneline@yahoo.com> wrote:

>Jeg skal sende 500 sms om dagen, til forskellige mobil operatører. Jeg er
>træt af ventetiden, hvad kan jeg gøre.
>
>Jeg sidder og venter på svar, og har ikke tænkt mig at invistere i en smsc

Har du kontaktet operatørernes ehvervskundeafdelinger? De må da vide, hvad der
skal til (eller få deres teknikere til at forklare det)

Peter