Hitman 2 - Virker ik
Fra : Michael Nielsen

Dato : 29-12-02 10:45

Nogle der kan hjælpe med dette, install kører ok, ved start bliver skærmen
sort, dog kan man i øverste hjørne se en grå pil fra musen......kører WinXP
mangler jeg evt. noget ?

--
\!/
(@@)

Med venlig hilsen

Michael Nielsen

Fjern ** i e-mail ved svar

Fra : Ding-Dong

Dato : 29-12-02 11:05

Michael Nielsen skrev i en meddelelse
> Nogle der kan hjælpe med dette, install kører ok, ved start bliver skærmen
> sort, dog kan man i øverste hjørne se en grå pil fra musen......kører
WinXP
> mangler jeg evt. noget ?

Jeg kører XP PRO og har lige installeret spillet, den kører fint hos mig.
Jeg har en 700Mhz, 32 mb grafik-kort og 512 mb ram.

Ding-Dong

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 29-12-02 11:31

hejsa

jeg have samme problem
du skal gå ind på http://www.gamecopyworld.com
og kik under hitman 2
da skal du og hente Fixede EXE og NO-CD
men kik om du har version 1.0 eller 1.01

hilsen

thomas

Fra : Palle Jensen

Dato : 29-12-02 12:00

> jeg have samme problem
> du skal gå ind på http://www.gamecopyworld.com
> og kik under hitman 2
> da skal du og hente Fixede EXE og NO-CD
> men kik om du har version 1.0 eller 1.01

Det er da fordi det er piratkopier så?! For det skal da kunne køre
med original CD'en i?!

--
Palle Jensen

Fra : Ding-Dong

Dato : 29-12-02 12:28

Palle Jensen skrev i en meddelelse
> Det er da fordi det er piratkopier så?! For det skal da kunne køre
> med original CD'en i?!

Du har faktisk intet bevis for at de IKKE har den originale cd. Det er sket
før at et prg. eller spil ikke fungere optimalt eller slet ikke selv om man
har den originale. Jeg kan f.eks. ikke køre BF1942 optimalt på min - den er
faktisk ret ringe men det er stadig den originale cd jeg har. Kunne være du
skulle få beviser inden du slynger om dig med beskyldninger om at folk har
piratkopier.

Ding-Dong

Fra : Palle Jensen

Dato : 29-12-02 23:18

> [...]
> det er stadig den originale cd jeg har. Kunne være du skulle få
> beviser inden du slynger om dig med beskyldninger om at folk har

Ups! Følte du dig truffet? Jeg er sgu ligeglad om folk har programmer
der er kopieret. Hvis jeg skulle rende og blande mig i hvad andre
havde af lort og ligge ville jeg få travlt! Måske du overreagerer en
anelse?

Det var en tør konstatering, som du ikke fattede... Godnat mester.

--
Palle Jensen

Fra : Ding-Dong

Dato : 30-12-02 17:33

Palle Jensen vrøvlede nogen bogstaver af sig
og igen...

> [...]
> anelse?
>
> Det var en tør konstatering, som du ikke fattede... Godnat mester.

For det første 'mester' - nej jeg føler mig absolut ikke truffet på nogen
måde - måske du er en dårlig 'skytte'.....:c)
Ja du har jo ret i at det var en konstatering, men du har jo intet bevis
for at det er piratkopier de sidder med og at det - ifølge dig - er derfor
det ikke funger normalt.
Overreagere....det er jo op til andre at vurdere og også dig, men det er da
lige så meget at overreagere at du kommer med en konstatering om at det er
piratkopier og så bagefter skriver at hvis du skulle rende og blande dig i
hvad folk havde af lort så ville du får travlt - jamen det er jo det du har
gjort - og uden nogen form for bevis.
Godmorgen champ....

Ding-Dong

P.S. godt nytår

Fra : Palle Jensen

Dato : 31-12-02 11:48

> [...]
> ville du får travlt - jamen det er jo det du har gjort - og uden
> nogen form for bevis. Godmorgen champ....

Ro på Tybo!

Du snakker om beviser og hvad ved jeg? Slap helt af og knald noget
Champagne ned? Ikke alt det der paranoia, det er vist ikke sundt!!

=8^)

--
Palle Jensen

Fra : Ding-Dong

Dato : 31-12-02 14:51

Palle Jensen skrev i en meddelelse
> Ro på Tybo!
>
> Du snakker om beviser og hvad ved jeg? Slap helt af og knald noget
> Champagne ned? Ikke alt det der paranoia, det er vist ikke sundt!!
Jeg lider på ingen måde af paranoia......

Ding-Dong

Fra : Michael Nielsen

Dato : 29-12-02 12:46

Det er så gjort..meeenn nu siger den at programmet ikke kan starte forde der
mangler en fil (P5DLL.dll), har prøvet en reinstall uden at det har
hjulpet..

--
\!/
(@@)

Med venlig hilsen

Michael Nielsen

Fjern ** i e-mail ved svar

Fra : Steffen

Dato : 30-12-02 13:10

Det er faktisk meget enkelt,jeg søgte på p5dll.dll og fandt så et resultat:

Du skal gå ind i en eller anden konfiguration (ved ikke helt hvor den er da
jeg ikke har spillet) og der skal du så deaktivere P5 Glove activate.

Det er som sagt lidt svært for mig da jeg ikke har spillet og jeg fandt
resultatet på tysk, og jeg er ikke specielt god til tysk. Men her er linket
til der hvor jeg fandt det så kan du jo selv prøve dig frem.
http://www.eidoshelpline.de/faqbereich.php4?plattID=870&faqbereich=11

Fra : BadBack

Dato : 30-12-02 03:43

"Michael Nielsen" <**michael@nielsen.tdcadsl.dk> wrote in

> Nogle der kan hjælpe med dette, install kører ok, ved start bliver
> skærmen sort, dog kan man i øverste hjørne se en grå pil fra
> musen......kører WinXP mangler jeg evt. noget ?

Har du overvejet at købe en Xbox eller en PS/2 og Hitman 2 dertil?
Da vi allesammen ikke kan være lige gode til at håndtere pc-problemer var
det måske en løsning for dig.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 30-12-02 17:04

Har både Ps1 & Ps2, men nu har jeg altså fået spillet til PC...sååååå

--
\!/
(@@)

Med venlig hilsen