Til de 80´er gale der er online lige nu
Fra : Heinz

Dato : 29-12-02 00:16

Hvis i har NDR (Tyskland 3) så slå over nu, de næste ca. 4 timer er
der total retro 80´s på kanalen stærkt krydret med masser af
Deutsche Welle og andet 80´er musik, de ser naturligvis også på andet
fra 80´erne, så sluk for computeren og nyd tilbageblikket på det fedeste
årti inde for musik.

Heinz

Fra : kautaq

Dato : 28-12-02 23:29

Heinz wrote:

> [...]
> der total retro 80´s på kanalen stærkt krydret med masser af
> Deutsche Welle og andet 80´er musik, de ser naturligvis også på andet

1000 tak. Klokken er 00:27 DA-DA-DA DA-DA-DA

GEIL!

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Uffe Holst

Dato : 29-12-02 12:46

In an article of 29 Dec 2002 29 00:29:29 +0200 kautaq wrote:

> 1000 tak. Klokken er 00:27 DA-DA-DA DA-DA-DA

Så går dit ur forkert!

I øvrigt bør du ikke længere have din computer indstillet til sommertid.

--
Uffe Holst

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 31-12-02 15:34

"Uffe Holst" <uffe@eremitage.dk> wrote:

>S=E5 g=E5r dit ur forkert!

Så er dit tegnsæt forkert :)

-breiler

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-12-02 01:44

Heinz <tomatoking@thebottle.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:nTCdnXL36NVNrZOjXTWcoA@giganews.com...

> fra 80´erne, så sluk for computeren og nyd tilbageblikket på det fedeste
> årti inde for musik.
------------------

Arhhh, var det bedste årti nu ikke 70-erne, 60-erne og 50-erne, med chirpi
chirpi chip chip, Please mr. postman o.s.v. Jeg synes nu godt nok at
80-erne, 90-erne er de mest ræsdselsfulde digitalstøj-årtier. Huu ha uha.

Hilsen Åge

Fra : Søren Rohde

Dato : 29-12-02 17:07

> Arhhh, var det bedste årti nu ikke 70-erne, 60-erne og 50-erne, med chirpi
> chirpi chip chip, Please mr. postman o.s.v.

Nej.

--
Mvh. Søren Rohde, Brabrand

Altid noget til salg på hjemmesiden:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/

Fra : zcully

Dato : 29-12-02 11:58

"Heinz" <tomatoking@thebottle.com> wrote in message
> [...]
> Deutsche Welle og andet 80´er musik, de ser naturligvis også på andet
> fra 80´erne, så sluk for computeren og nyd tilbageblikket på det fedeste

Aaaaaaahh
Er det noget der bliver genudsendt??

/Zcully

Fra : Heinz

Dato : 29-12-02 14:50

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Heinz" <tomatoking@thebottle.com> wrote in message

> Aaaaaaahh
> Er det noget der bliver genudsendt??
>
> /Zcully

NDR er ikke lige just kendt for at genudsende, men prøv at kigge på enten
deres tekst-tv eller www.ndr.de/tv/index.phtml
Men det var også et fedt program. Der var klips fra de fedeste tyske musik
programmer der nogensinde har eksisteret: Formel Einz, Ronnies Popshow
Eurotops og Musik Laden.
Samlet tid på programmet var på 3t 25min.
Dælme et fedt gensyn. De viste også lige det klip der skabte en del fuore i
Tyskland, dengang da Nena sang Nur Getreumt i Musik Laden, hvor hun
så bukkede sig ned og kyssede en kvindelig tilskuer på munden.
Uha uha det var jo ikke pænt dengang

Heinz

Fra : John K

Dato : 29-12-02 23:55

"Heinz" <tomatoking@thebottle.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Tyskland, dengang da Nena sang Nur Getreumt i Musik Laden, hvor hun
> så bukkede sig ned og kyssede en kvindelig tilskuer på munden.

- Og det har du selvfølgelig optaget på video eller DVD, så vi andre kan
tigge en kopi, ik'

Mvh

John K

Fra : Heinz

Dato : 30-12-02 13:02

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Heinz" <tomatoking@thebottle.com> skrev i en meddelelse

> - Og det har du selvfølgelig optaget på video eller DVD, så vi andre kan
> [...]
Hvordan kunne du gætte det ??
Det er optaget på VHS, leveres naturligvis i stereo.
Men i er nød til at sende mig et bånd, for der er lavvande i VHS bestanden.
dsl21019@vip.cybercity.dk
Mrk: NDR 80´s

Heinz