Eurovision Song contest Stockholm 2000 på ~
Fra : Kenneth Jensen

Dato : 28-12-02 22:59

Hej er der en der har Eurovision Song Contest Stockholm 2000 i god kvallitet
på VHS jeg er ville til at betale 100kr plus porto for en kopi af det er der
en der har det må du meget gerne kontakte mig

_________________________________________ Kenneth Jensen ICQ#:148856951
Current ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +2783142148856951
More ways to contact me: http://wwp.icq.com/148856951

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-12-02 01:46

Kenneth Jensen <kenneth-j@jensen.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e0e1e97$0$71600$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej er der en der har Eurovision Song Contest Stockholm 2000 i god
kvallitet

_______

Umuligt at fremskaffe. Musikken var rædselsfuld

Fra : Mikael Eriksen

Dato : 29-12-02 14:25

Øh, hvem har gjort dig til smagsdommer, kloge Åge????

Fra : Prop

Dato : 29-12-02 15:09

On Sun, 29 Dec 2002 01:45:57 +0100, "KlogeÅge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

>Umuligt at fremskaffe. Musikken var rædselsfuld

Det syntes _du_
Sikkert nogle som mener den musik er ganske okay.

*suk*
/Prop

::.Email virker ikke.::