MS Windows
briani 27239
Windows Messinger MSN
Fra : ppk

Dato : 28-12-02 22:50

I Windows MSN er der en funktion hvor man kan sende SMS beskeder til dem
som står i ens adresse kartotek, spørgsmålet er der nogen som ved om
denne måde at SMS på er GRATIS eller hvad. Måske skal modtageren betale
gildet ??
Hilsen Preben

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-12-02 00:30

Det er enten Windows Messenger (kommer med Windows XP) eller MSN
Messenger (separat download) der findes ikke et mix af de to.
SMS tjenesten kan du ikke bruge til danske telefoner.

Fra : Jens

Dato : 29-12-02 12:03

> Det er enten Windows Messenger (kommer med Windows XP) eller MSN
> Messenger (separat download) der findes ikke et mix af de to.
> SMS tjenesten kan du ikke bruge til danske telefoner.

Det virker ellers fint med icq lite, også til danske telefoner.

Men hvem der skal betale ved jeg ikke, jeg kan ikke forestille mig at
regningen kan sendes til modtageren, da han så skal acceptere at
betale et opkald han ikke har foretaget.

Og det bliver nok svært at finde afsenderen, da det ikke altid er det
rigtige navn der står på icq siden.

mvh Jens

Fra : Don_E

Dato : 29-12-02 17:41

"Jens" <mkg2@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> betale et opkald han ikke har foretaget.
>
> Og det bliver nok svært at finde afsenderen, da det ikke altid er det

Trillian Pro kan også sende sms til dem der er på ens liste.
--
/DonE