Tekst på børnesang
Fra : Karen

Dato : 28-12-02 22:16

Hejsa,
Kender nogen her til børnesangen der bl.a indeholder ordene "her bor
jeg..." og så måske "sammen med min mor og min far"..senere spørges
til hvor "du bor"..
Nogen der har den fuldstændige tekst?

--
Karen

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 29-12-02 06:22

Karen wrote:
> [...]
> Kender nogen her til børnesangen der bl.a indeholder ordene "her bor
> jeg..." og så måske "sammen med min mor og min far"..senere spørges

Den er fra en DR børneudsendelse, sangen hedder "Her bor jeg"
Vi har ikke hele teksten, men her er hvad vi lige kan huske.....

Her bor jeg
Du kan kigge ind til mig
Jeg sidder her på puden
og trykker næsen flad mod ruden
Jeg kan se en mand der fejer
og no'en børn der går og leger
og bussen der drejer
om hjørnet
.................øøh to lange linier som vi ikke huske....
Hvor bor du?
kan du se mig lige nu ?
.............og igen en glemt linie....et eller andet "inde bag døren"
jeg kan se (høre?) det er noget for børn
-----------

Er der nogen der kan huske resten

Søren og Anette
--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Eva

Dato : 30-12-02 11:52

Du skal på Biblioteket og spørge efter "Her bor jeg" med Lotte Kærså og
Græsrødderne.
Den findes både på cd, bånd og bog med tekster og noder. Kan varmt
anbefales.
God fornøjelse, Hilsen Eva