MS Windows
briani 27239
Hjælp A drev virker ikke længere!!!
Fra : Don

Dato : 28-12-02 20:47

Jeg sidder og laver partitioner med Partitionmagic Pro 7.0.
Nu virker mit Diskdrev A: ikke længere, i "Min computer" blir den kaldt
"ikke permanent Disk A:", når jeg prøver at åbne en diskette spørger den om
jeg vil formatere denne disk...........med 180 Kb.......!!!!
Kan jeg gøre noget???

Mvh Don

Fra : Pico

Dato : 28-12-02 22:40

Don wrote:
> [...]
> kaldt "ikke permanent Disk A:", når jeg prøver at åbne en diskette
> spørger den om jeg vil formatere denne disk...........med 180

Har du prøvet at smide et andet diskettedrev i PC'en ?
Hvis det er det samme har du nok "kludret" med Partionmagic.
Pico

Fra : Don

Dato : 29-12-02 00:17

Fejlalarm.........den var fjernet i Bios........alt iorden igen!

Undskyld ulejligheden!!