MS Windows
briani 27239
HJÆLP - Hvad har jeg gjort ?
Fra : Tom Nielsen

Dato : 28-12-02 17:09

Når jeg starter min computer op (Windows ME), kommer følgende besked frem på
skærmen:

"Unhandled exception: c0000005"
"At address: 100016b8"

Når jeg så har klikket mig videre efter den besked kommer følgende:

"Pgmonitr har medført en fejl i PGSDK.DLL"
"Pgmonitr lukkes"
"Hvis der fortsat opstår problemer skal du prøve at genstarte computeren".

Tro mig - computeren har været genstartet masser af gange uden at dette har
ændret noget.

Er der en som har en løsning ?

På forhånd tak.

M.v.h.

Tom

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-12-02 17:22

> Er der en som har en løsning ?

Måske nogle af dem i denne samtale:

http://www.computing.net/windowsme/wwwboard/forum/28029.html

(Google er vores ven!)

--
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-12-02 17:26

> Måske nogle af dem i denne samtale:
>
> http://www.computing.net/windowsme/wwwboard/forum/28029.html
>
> (Google er vores ven!)

Måske også her:

http://makeashorterlink.com/?M1AC325E2

Ser mere konkret ud... Noget med Kazaa og noget Dolphin software..

--
Palle Jensen

Fra : Carl Drud

Dato : 28-12-02 17:25

Tom Nielsen <tni@has.dk> wrote:

> Tro mig - computeren har været genstartet masser af gange uden
> at dette har ændret noget.
>
> Er der en som har en løsning ?

Sikkert fordi du har installeret Kazaa. Du kan læse mere her:

http://www.bugtoaster.com/dw15/Reports/CrashDetail.asp?ExceptionSignatureID=116896

Kazaa er "kendt" for at være fyldt med spyware. Der findes vist
en Kazaalite uden disse spyware.

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 28-12-02 17:26

Prøv at afinstallere KaZAa