MS Windows
briani 27239
Skal der installeres noget?
Fra : Gimmer

Dato : 28-12-02 14:23

Hej... Jgehar en gammel compaq armada M700 med en usb port, jeg køre win xp
på maskinen, men den kan ikke finde min usb stick.... det virker ellers på
min stationære.
er min usb port defekt eller skal jeg installere noget ?

venlig hilsen Gimmer

Fra : Jens

Dato : 28-12-02 14:58

"Gimmer" <Gimmer@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> min stationære.
> er min usb port defekt eller skal jeg installere noget ?

Usb er måske slået fra i biosèn

mvh Jens

Fra : Gimmer

Dato : 29-12-02 17:20

Nej.... desværre ikke!
ellers tak, det var et forsøg.
venlig hilsen Gimmer

Fra : Jens

Dato : 30-12-02 00:16

> Nej.... desværre ikke!
> ellers tak, det var et forsøg.

> på

Jeg så lige det oprindelige indlæg igen......
Den usb stick er ikke gjort personlig eller krypteret eller lignenede vel ?

Hvis ikke den er det så prøv den her:

højreklik på dennecomputer vælg
egenskaber/hardware/enhedshåndtering/usbcontrollere
Hvis du ikke kan se hvilken det bør være af dem der er, så fjern dem alle og
genstart xp, så vil den finde dem som ny hardware og installere driverne
igen.
(hvis du har andet sat til usb porte samtidig er det måske ikke så heldigt)

mvh Jens