Brothers Keeper - rod i noter.
Fra : Karlsson

Dato : 28-12-02 14:15

Jeg har haft en ubehagelig oplevelse i Brothers Keeper - noterne for
personerne over et vist nummer, var rykket en person frem. (så noterne for
#115 var at læse under person #114 osv.)!!

Har andre oplevet det samme, og er der i givet fald en løsning?

Nu har jeg trukket alle noterne ud og lagt dem i et separat Word-dokument -
just-in-case...

Mvh.

Lars

Fra : Otto Jorgensen

Dato : 28-12-02 14:35

Sat, 28 Dec 2002 14:14:36 +0100, in dk.videnskab.historie.genealogi,
"Karlsson" <karlsson@sol.dk> wrote:

> [...]
>
>Har andre oplevet det samme, og er der i givet fald en løsning?
>
>Nu har jeg trukket alle noterne ud og lagt dem i et separat Word-dokument -

Jeg antar at du her har BK6.1.10
Har du slettet en person i databasen og senere overført databasen til en
ny database. Hvis du har hull i databasen vil en overføring maskinellt
fulle ut eventuelle hull i databasen.
Ved bruk av BK6, vil jeg heller anbefale at du legge merknadene inn som
interne filer.

Husk at hvis du lagrer som Word dokument at du lagrer de eksterne filene
i ren txtformat, se hjelpefilen til programmet. Linke opp doc-dokument
er ikke særlig vellykket

--
Otto Jørgensen
http://home.online.no/~otjoerge/