Billige (super)batterier på Ebay
Fra : Finn Lange

Dato : 28-12-02 12:49

Er der nogen her der har erfaringer med de batterier der tilbydes på bl.a.
Ebay.de. Der er flere der sælger f.eks. 1400 mAh Li-ion til 3310 for 6- 8
euro. Er de noget værd eller er det salgsgas ??

Mvh Finn Lange

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 31-12-02 16:25

De går for 169 kroner på QXL.... jeg har bestilt ét og burde have det i
løbet af denne uge hvis jeg er heldig
Jeg kan lige vende tilbage med hvor godt det virker...
MVH
Morten