Har nogen modtaget telefoner fra MOBILKOMP~
Fra : Ukendt

Dato : 28-12-02 10:24

Det lader til at mobilkompagniet.dk lang om længe har taget bladet fra
munden og har svaret meget kortfattende m.h.t. deres manglende levering af
vare/mobiltelefoner samt manglende svar ved kunders henvendelser til dem.
( se tråd af d. 21/12-02 svar fra Peter Thomsen)

Citat fra Peter Thomsen...
HVAD MED AT TAGE DIG SAMMEN OG SPØRG HVOR MANGE HAR FÅET DERES 3310 & M50
Med venlig hilsen
Peter Thomsen

Det vil jeg hermed gøre da jeg ikke tror det kan være ret mange....

Hvormange har rent faktisk fået tilsendt og modtaget deres teleforn, bestilt
under deres juletilbud, med bl.a. en Siemens M50 til 1,- kr. ???

--
M.V.H
Thomas

Fra : **trads**

Dato : 28-12-02 14:29

> Hvormange har rent faktisk fået tilsendt og modtaget deres teleforn,
bestilt
> under deres juletilbud, med bl.a. en Siemens M50 til 1,- kr. ???

Jeg har ikke
og jeg indbetalte pengene d14-12 til en N3310

Fra : Tom A Jensen

Dato : 28-12-02 22:55

Stoffer <ttoXXXget2net.dk> skrev i en

> [...]
bestilt
> under deres juletilbud, med bl.a. en Siemens M50 til 1,- kr. ???

-------

hej
jeg har desværre ikke modtaget min m50 endnu og jeg har betalt for
telefonen og givet div. person oplysninger til abb.
men der er jo juletravlhed alle steder ,så mon ikke den skulle dukke op i
næste uge .
men det ville være rart hvis man fik en ca leveringsdato fra firmaet.
mvh
tom jensen

Fra : Tom A Jensen

Dato : 11-01-03 00:37

> [...]
bestilt
> under deres juletilbud, med bl.a. en Siemens M50 til 1,- kr. ???

----

hej
hvordan gik det med nogle af jer andre der havde bestilt hos mobilkompagniet
,har i fået jeres telefoner endnu eller noget info om hvornår de skulle
komme.
jeg havde bestilt en siemens m50 midt i december måned ,men har ingen info
kunnet få fra firmaet om hvornår jeg kunne forvente at få min telefon.
jeg sendte sidst en mail til peter thomsen (mobilkompagniet) søndag nat ,men
har ingen respons fået fra ham.
mvh
tom jensen