MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Lop.com
Fra : Rudy Madsen

Dato : 28-12-02 08:47

Jeg har et irriterende problem. Når jeg i min Explorer ikke finder den side,
jeg har søgt efter, fremkommer en amerikans portal som fejlside. Den hedder
lop.com. Jeg har ikke kunnet finde noget sted, hvor jeg kan slå den fra. I
"gamle dage" fremkom bare en ganske almindelig Microsoft fejlmeddelelse. Den
vil jeg have tilbage.

Havde den side (lop.com) bare være relevant for os danske, og heller ikke
befængt med en masse popup reklamer, så kunne det vel gå, men det er kun for
reklame-inficerede amerikanere.

Er der noget sted i MS IE at jeg kan finde fejlen?

/Rudy

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-12-02 10:06

Rudy Madsen wrote:

> [...]
> lop.com. Jeg har ikke kunnet finde noget sted, hvor jeg kan slå den fra. I

Hvis du besøger lop.com og klikker på linket til customer service, kan
du finde en forklaring og en uninstaller. Det direkte link til
forklaringen på, hvordan du har fået installeret lop.com som
søgetjeneste kan findes her:
http://lop.com/help.html#how
Det direkte link til uninstalleren er her:
http://lop.com/uninstall.exe

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Olesen

Dato : 28-12-02 10:18

"Rudy Madsen" <rudymadsen@educase.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> befængt med en masse popup reklamer, så kunne det vel gå, men det er kun

Du har givetvis installeret en plug-in af en slags, som var
nødvendig for at kunne benytte/downloade piratsoftware siges det....

MVH

Fra : John Nielsen

Dato : 28-12-02 10:44

Hej Rudy