MS Windows
briani 27239
Ang.samling af filer i agent 1.92
Fra : Xmas

Dato : 28-12-02 08:30

Hej igen NG.
Jeg bruger Agent 1.92 til de binære NGèr.
Efter formattering samler den ikke selv alle filerne.
det fixede jeg ved at rette en streng i winini eller systemini(kan ikke
huske det) i Agent`s system folder.Det var en streng der skulle retts fra 0
til 1 eller hva det omvendt?
Er der ikke en der kan huske det.Der må da være andre end mig der bruger
Agent,ellers er de da godt nok gået glip af noget .....Og fortsat god
bagjul.

Mvh.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-12-02 12:51

Group | Default Properties | Receive. Sæt kryds i "Join multipart
messages ..."

I øvrigt er 1.93 ude.

Fra : Madsen

Dato : 28-12-02 12:55

Xmas skrev:

> Jeg bruger Agent 1.92 til de binære NGèr.
> Efter formattering samler den ikke selv alle filerne.

Prøv i gruppen <news:dk.edb.internet.software.mail+news>
Det er her alle Agent-eksperterne sidder. :)

Madsen.

Fra : Thore

Dato : 28-12-02 13:58

On Sat, 28 Dec 2002 12:55:01 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Prøv i gruppen <news:dk.edb.internet.software.mail+news>

>Det er her alle Agent-eksperterne sidder. :)

....hvorfor skulle han så gå derovre :? :)
q' ik' la' vær'...godt nytår...:)

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj

Fra : Madsen

Dato : 28-12-02 14:04

Thore skrev:

> ...hvorfor skulle han så gå derovre :? :)

Fordi chancerne for at han får den rette hjælp dér, er væsentlig
større end her.

> q' ik' la' vær'...godt nytår...:)

Same2U. :)

Madsen.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 28-12-02 14:14

Således skrev Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> i
dk.edb.system.ms-windows Sat, 28 Dec 2002 14:03:47 +0100:

men nu skrev du jo:

> [...]
^^^
YHBT.<Indsæt selv smileys efter eget ønske>

Fut til off-topic

Knud
--
There are running jobs. Why don't you go chase them?
-- Fortune file