Heroes of Might and Magic (HOMM)
Fra : Lars Wiberg

Dato : 27-12-02 23:23

Det skulle undre mig meget om ikke der skulle være en enkelt HOMM
spiller der lusker rundt i den her gruppe.

Jeg fik platinum pakken (den med I, II og III plus alle udvidelser)
foræret i julegave (faktisk var kassen tom - jeg havde lusket CD'erne
til mig LÆNGE inden jul og har spillet det lige siden) og vil gerne
høre om der er nogen der kender nogle gode HOMM sider på nettet. Jeg
har fundet mange der ævler og kævler om bekræftede og ubekræftede bugs
og hist op og kom herned.

Er der ikke nogle store omfattende sider med hjemmebiksede kampagner
og den slags? Eller, kan man kun lave enkeltstående kort?

Nye units? Artifacts? osv. osv.

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-02 23:41

>Er der ikke nogle store omfattende sider med hjemmebiksede kampagner
>og den slags? Eller, kan man kun lave enkeltstående kort?

Astral Wizard
<http://www.astralwizard.com/>

Her kan du downloade både enkeltstående maps samt kampagner bestående
af flere maps.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : H.O.T

Dato : 27-12-02 23:44

Hej og tillykke.....prøv denne her....
http://homm3.strategy-gaming.com/h3maps.shtml

Henrik.....

Find mig på messengeren hvis du er til netspil....

Fra : Peter Frederiksen

Dato : 29-12-02 11:48

Lars Wiberg wrote:

> [...]
>
> Er der ikke nogle store omfattende sider med hjemmebiksede kampagner
> og den slags? Eller, kan man kun lave enkeltstående kort?

Wake of Gods også kaldet heroes 3½ giver bla. andet mulighed for at rive en
by ned og opbygge en ny af den type som man kunne ønske sig f.eks. castle.
Level 8 creatures, commanders som i heroes 4, et scripting sprog som giver
meget større muligheder når der laves maps.
http://strategyplanet.com/homm/wog/
--
Peter Frederiksen

Fra : Lars Wiberg

Dato : 29-12-02 12:54

On Sun, 29 Dec 2002 11:47:54 +0100, Peter Frederiksen
<peterbf@skjoldhoej.dk> wrote:

> [...]
> Level 8 creatures, commanders som i heroes 4, et scripting sprog som giver
> meget større muligheder når der laves maps.

Det ser sgudda spændende ud! Jeg havde ikke lige regnet med nogen
havde sat sig ned og lavet et helt MOD til HOMM.

Tak for linket - WoG skal installeres med det samme.