MS Windows
briani 27239
Explore 6.0 fejl
Fra : ppk

Dato : 27-12-02 22:44

Jeg kører med Winows XP Professional med Explore 6.0 og begge programmer
er opdateret med SP-1. Mit problem er nu at efter at have prøvet at
installere spillet Mistænkt2, og afinstalleret det igen kan jeg ikke
følge et link fra Explore 6.0. det vil sige går jeg ind på en tilfældig
webside, og der er et link som jeg trykker på kommer der kun rammen for
siden op, og så sker der ikke mer. Efterfølgende har jeg installeret
Netscape 7.0 for at kunne surfe på nettet og kunne bruge linksene, men
da dette ikke er på dansk ville jeg gerne kunne vende tilbage til
Explore 6.0. Jeg har prøvet at ville opdatere Explore men den kommer
bare med en besked om at jeg har den nyeste version, og jeg ved også
godt at jeg bare kan formatere HHD men der bør være en anden løsning som
IKKE kræver det store arbejde det trods alt er at genoprette sin maskine.

http://www.kandu.dk/