Bundfilter
Fra : jabbe

Dato : 27-12-02 22:15

Haløjsa Igen

Hvad er erfaringerne med bundfilter???
Mine egne er gode, men min kammerat siger at rødderne rødner.....

Glædelig bagjul og godt nytår..
Jabbe

Fra : André Høstrup

Dato : 27-12-02 23:55

Det at rødderne rådner må jo hænge sammen med at gruslaget ikke er tykt nok,
mener at der står noget om en 5 til 8 cm i lagtykkelse på den kasse som
bundfilteret er i og så skal det jo være nogen lange rødder før de når ned
til selve bundfilteret, men det kommer vel også an på hvad det er for nogen
planter man har.

--
M.v.h. André Høstrup aka Flymann
Mobil: 26 844 911

Fra : jabbe

Dato : 28-12-02 01:19

Det kan der jo være noget om... Så er det nok derfor jeg heller ikke havde
nogle problemer for den har altid haft et ordenligt lag....
Jabbe