Ericsson t65
Fra : Georg

Dato : 27-12-02 21:26

Jeg har engang haft en t65, som jeg solgte til en makker. Han har haft mange
problemer med den, der er skiftet batteri, og sommetider kommer den med
meddelelsen INDTAST PIN i utide. Jeg har nu bestilt en t65 hjem, da jeg er
overbevist om, at der ikke er generelle problemer med denne. Jeg tænder lidt
på den lange tale og stby tid, samt telefonens størrelse. Nogen der vil dele
deres erfaringer, både gode og dårlige?

Fra : Kim

Dato : 27-12-02 23:43

> Nogen der vil dele
> deres erfaringer, både gode og dårlige?

Tjae...Jeg købte 2 stk. gennem Wanna-save for 3-4 mdr. siden, og er
meget tilfreds med dem.
Bruger den dog kun som telefon **GG** og ikke alt muligt andet...

Mvh, Kim

Fra : Morten Holm

Dato : 28-12-02 13:44

Jeg købte min for omkring 6 måneder siden og er også fuldt tilfreds med
min....
Det er dejligt med lang standby tid men den har også sine Ulemper...Blandt
andet den er langsom når man skriver sms'er, den er træls at snakke i når
man går udenfor og der blæser... og så den sidste ting. man kan ikke skifte
Cover på den!!! (eller kan man?)
Ellers en meget fin telefon!

Mvh
Morten Holm

Fra : Søren Blom

Dato : 28-12-02 20:55

"Morten Holm" <Miniholm@hotmail.com> skrev
> [...]
i når
> man går udenfor og der blæser... og så den sidste ting. man kan ikke

Ja, men kan godt skifte cover på en T65. Der har været nogen til salg i
news:dk.marked.privat.telefon.mobil men eller har jeg ikke set dem nogen
steder.

Kan altså ikke forstå at mange siger, T65 er langsom til SMS, enten må det
være mig der skriver langsomt eller også skulle I kontrollere at I har
seneste software version i telefonen. Min T65 var også langsommer end jeg,
da jeg så fik opgraderet software i den, fik den et betydeligere hurtigere
tempo.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Martin Nielsen

Dato : 29-12-02 12:49

Hvad er din SW version?

Fra : Søren Blom

Dato : 29-12-02 23:55

"Martin Nielsen" <***m.nielsen@city.dk> skrev
> Hvad er din SW version?

Hvordan er det nu lige man skal trykke for at kunne se det?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Martin Nielsen

Dato : 30-12-02 12:12

Prøv at se her:
http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=software.txt

Fra : Søren Blom

Dato : 01-01-03 15:11

"Martin Nielsen" <***m.nielsen@city.dk> skrev

Den software version der sidder i min telefon hedder R5A101prgCXC1122212

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Martin Nielsen

Dato : 01-01-03 16:57

Den er også nyere end min, så måske man skal få den opdateret igen.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 29-12-02 18:47

> [...]
> da jeg så fik opgraderet software i den, fik den et betydeligere hurtigere

Hvor/hvordan får man opgraderet softwaren i den? Hvordan ser man hvilken
softwareversion den har, og hvilken softwareversion er den sidste nye?

Claus

Fra : Søren Blom

Dato : 30-12-02 00:01

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev
> Hvor/hvordan får man opgraderet softwaren i den?

Det har jeg svaret på en snes gange før, men gør det da gerne igen, bl.a.
hos http://www.teleservice.com/page.php?page=6975&menu=366 kan du få
opgraderet softwaren i din telefon gratis så længe der stadig er garanti på
den, derefter koster det en ½ timeløn.

--
Søren Blom
soren@blom.dk