PHP 4.3.0 er udgivet
Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 27-12-02 20:08

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 27-12-02 21:10

Jonas Koch Bentzen wrote:

> http://www.php.net/release_4_3_0.php

Læg især mærke til, at Apache 2-understøttelsen *stadig* er at betragte som
eksperimentel.

--
Jonas Koch Bentzen

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 27-12-02 22:30

Jonas Koch Bentzen (ingen.email@eksempel.dk) skrev:

> Læg især mærke til, at Apache 2-understøttelsen *stadig* er at
> betragte som eksperimentel.

Det kommer nok i næste version ... måske i næste version ... nu kommer
understøttelsen snart ... inden længe ... dybt suk ...

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 27-12-02 23:00

Fischer & Døssing wrote:
> Det kommer nok i næste version ... måske i næste version ... nu kommer
> understøttelsen snart ... inden længe ... dybt suk ...

Jeg kan nu godt forstå at folkene bag PHP kalder det "eksperimentel
understøttelse" indtil de er (næsten) 100% sikre på at der ikke længere
er fejl. Selvfølgelig er der en grænse for hvor lang tid man skal vente,
men at Apache 2 endnu ikke er understøttet, har på ingen måde
formindsket min respekt til PHP team'et. Jeg er bare glad for det de har
lavet indtil videre

PS: Dette indlæg skal ikke ses som nogen kritik. Man "ser" tydeligt at
dit indlæg er skrevet med længsel i øjnene

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Nine-tenths of the universe is the
jakob@dataloger.dk | knowledge of the position and direction

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 27-12-02 23:09

Jakob Møbjerg Nielsen (jakob@dataloger.dk) skrev:

> PS: Dette indlæg skal ikke ses som nogen kritik. Man "ser" tydeligt at
> dit indlæg er skrevet med længsel i øjnene

Jep - korrekt spottet.
Vildt php begejstret

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 28-12-02 13:07

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVE_THISfischer.as> wrote in news:3e0ccf73$0
$47067$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Jep - korrekt spottet.
> Vildt php begejstret

.... osse mig - men hvad er det egentlig der ikke virker (hvis der da er
nogle kendte bugs)? Jeg kører selv Apache 2 og PHP på XP og er indtil
videre ikke stødt på nogen problemer...

Mvh.
/Thomas

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 28-12-02 15:33

Thomas Lindgaard (thomas@it-snedkeren.BLACK_HOLE.dk) skrev:

> ... osse mig - men hvad er det egentlig der ikke virker (hvis der da
> er nogle kendte bugs)? Jeg kører selv Apache 2 og PHP på XP og er
> indtil videre ikke stødt på nogen problemer...

Det er vist noget med at Apache 2 og php 4.2.x+ som modul ikke virker
som det skal.
Dvs. som cgi kører det vist relativt fint.

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 28-12-02 16:28

Blandt andet http posts med store tekstmængder hen over en NAT router. Det
gælder Apache 2.0.40 i Red Hat Linux 8.0 med PHP 4.2.x.

Lars.

Dybdahl Engineering
http://dybdahl.dk/

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 30-12-02 02:02

On Fri, 27 Dec 2002 20:08:20 +0100, Jonas Koch Bentzen
<ingen.email@eksempel.dk> wrote:

>http://www.php.net/release_4_3_0.php

Andre end mig der er undrer sig over at det nu på 4. dagen endnu ikke
er annonceret i hverken php.announce nyhedsgruppen eller på
announce-mailinglisten?

Den er tilsyneladende kun endt i php.dev nyhedsgruppen...

/Jesper