Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Samsung Digimax 410 upload til PC
Fra : trikkerdk

Dato : 27-12-02 19:56

når jeg sætter mit kamera til min pc via usb porten finder den det fint,
under enhedshåndtering, men hvor kan jeg få adgang til billederne, der
står i manualen at der skulle kommer et nyt drev men der sker ingenting.

hvad kan der være galt ?

http://www.kandu.dk/

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-12-02 20:52

"trikkerdk" <trikkerdk.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> under enhedshåndtering, men hvor kan jeg få adgang til billederne, der
> står i manualen at der skulle kommer et nyt drev men der sker ingenting.

Mig bekendt er nævnte kamera identisk med Medion 97XX.
Til disse kameraer medfølger der normalt et lille program, som skaber
forbindelsen til computeren. Kun via dette program kan man overføre til pc.
Ellers må man investere i en kortlæser.

Kurt