hundeforkølelse?
Fra : Louise

Dato : 27-12-02 19:32

Hej NG

Glædelig jul og godt nytår.
Begge vores hunde er begyndt at gå og nyse/fnyse og snøfte mere eller mindre
hele tiden. Er de "bare" forkølede eller er det noget andet? Hvad kan man
gøre?
Håber nogle af jer kan gøre mig klogere
Mange hilsner
Louise

Fra : Freedom

Dato : 27-12-02 22:36

Du må til dyrlægen, der en kennelhoste lign. virus i omløb især i Århus, men
den er nok spredt nu, bagge mine hunde er unbder behandling!

Iben

Fra : Søren Petersen

Dato : 28-12-02 01:10

Hvor meget skal de nyse/fnyse før der er tale om kennelhoste. Min gør det,
men mest efter han har sovet.

Mvh.
Søren Petersen

Fra : Freedom

Dato : 28-12-02 14:30

"Søren Petersen" <spet98@musik.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor meget skal de nyse/fnyse før der er tale om kennelhoste. Min gør det,
> men mest efter han har sovet.
>
> Mvh.
> Søren Petersen

Hej Søren, hvis det kun er efter han har sovet tror jeg ikke det er
kennelhoste. Den ene af mine hunde havde både snot ud af næsen, nyste og
hostede, den anden hostede kun;) Men dog en del. Men kik efter om han også
hoster eller har snot!

Iben