Combat Flight Sim 3
Fra : ChristianTC

Dato : 27-12-02 18:11

Hej

Hvad synes i om Microsoft Flight Simulator 3, altså grafik, gameplay og
sværhedsgrad? Mit første indtryk er at det er monster svært selv med
realisme graden på det laveste niveau. Selv med et joystic (wingman extreme
digital 3D) er det svært at styre, men det har jo selvfølgelig også noget
med øvelse at gøre. En ting som jeg er sur over, er, at man får manualen på
cd`en (ca
150 sider), da det er en del at printe ud, men det er meget normalt når man
får dem i DVD cover (men alligevel er det lidt snyd for det koster jo
ingenting at lave sådan en cd). Men hvis i har nogle meninger om det så bare
skriv.

Venlig Hilsen
Christian

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 28-12-02 06:10

- når du printer ud, vælg da at printe 2 sider på 1 side. Dette ændres i
printerindstilling.

Fra : steen Meldhede

Dato : 28-12-02 11:09

> [...]
extreme
> digital 3D) er det svært at styre, men det har jo selvfølgelig også noget

jeg har mfs ww II europe series.mit første indtryk var osse at det var lidt
svært men med wingman digital 3D bliver alting klart som vand.grafik og
gameplay er helt i top.skal det være svært så prøv at downloade et par jet's
ala F-18 / F-14 Tomcat og så se om du kan ramme de der sløve
smaderkasser.det er edermandme svært når man kommer med 1200 mph.

er der forøvrigt nogen der kan sige om mfs 3 er bedere end mfs wwII og i
givet fald hvorfor.

mvh steen meldhede