Computer fuldstændig død!!!
Fra : lassemartin2000

Dato : 27-12-02 18:18

Min computer er fuldstændig død... Når jeg trykker på "tænd" knappen
sker der ingenting?
Jeg har prøvet at tage en "ny" strømforsyning fra en anden computer, men
lige lidt hjælper det.
Alt er tilsluttet korrekt efter min bedste overbevisning... Er det måske
så galt, at den kan være brændt af??
Ikke engang blæser eller noget giver tegn på liv...!!!

Er der nogen af jer eksperter som ved, hvad der muligvis kan være
galt?...
Det er en Intel 733 Mhz i ATX kabinet... Godt nok en lidt "gammel" svend
efterhånden... men hvorfor død?

Please hjælp....!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 28-12-02 07:26

lassemartin2000 wrote:
> Min computer er fuldstændig død... Når jeg trykker på "tænd" knappen
> sker der ingenting?

Måske er ledningerne til "tænd"-knappen blevet rykket af bundkortet?

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 28-12-02 09:47

Jens C. Hansen [Odense] skrev:
> Måske er ledningerne til "tænd"-knappen blevet rykket af bundkortet?

Typisk er det fordi bundkortet er futtet af.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : E Henrichsen

Dato : 28-12-02 18:21

Prøv at resette biosen. Det står i din manual hvordan. har hjulpet mig
engang!

mvh
Erik

--
| if personal contact replace "invalid" with "dk" |

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 28-12-02 19:36

E Henrichsen skrev:
> Prøv at resette biosen. Det står i din manual hvordan. har hjulpet mig
> engang!

Hvorfor skulle jeg gøre det? Min computer virker fint.

Jeppe Seidelin Dam

Fra : E Henrichsen

Dato : 28-12-02 19:45

OK, det gik vist lidt hurtigt - Håber lassemartin fik fat i det - også!

mvh
Erik