Nokia 6310i og 8210
Fra : Skægpest

Dato : 27-12-02 17:06

Hej..

Jeg har set at den nye nokia 6310i følger med et program hvor man kan skrive
smsbeskeder på sin bærbar og via den infarøde port kan sende dem gennem sin
telefon....

Nu har jeg en 8210 og kunne godt tænke mig at kunne gøre det samme...

Er det muligt?? Skal jeg opgraderer softwaren på min telefon??? Og kan jeg
bare bruge det samme program som følger med 6310i??????

Hvis der er nogen der har nogen form for viden om det vil det blive
værdsat....

På Forhånd Tak

Fra : JMo.

Dato : 27-12-02 17:28

"Skægpest" <dsl63325@vip.cybercity.dk> wrote in

> Jeg har set at den nye nokia 6310i følger med et program hvor man kan
> skrive smsbeskeder på sin bærbar og via den infarøde port kan sende
> dem gennem sin telefon....

PC Suite vers. 4.81 eller højere

> Nu har jeg en 8210 og kunne godt tænke mig at kunne gøre det samme...
>
> Er det muligt?? Skal jeg opgraderer softwaren på min telefon??? Og kan
> jeg bare bruge det samme program som følger med 6310i??????

Nej, du skal bruge en ældre version af PC-Suite.

Du kan hente den her:

http://www.nokia.com/cda1/0,1080,1645,00.html

Fra : Skægpest

Dato : 27-12-02 17:50

Prøver at DL det NU...
Tak for hjælpen....Det var hurtigt...

Fra : Skægpest

Dato : 28-12-02 00:49

Det fungerede!!!
"Tak for hjælpen igen" siger den glade skægpest....