download af biler til NFS porche 2000,hvor~
Fra : steen Meldhede

Dato : 27-12-02 16:35

hey NG
har lige fået spillet for et par uger siden og ville gerne prøve den der
959'er men men you need to download this car....jo tak men hvor.har søgt i
land og rige men kan ikke finde nogen steder hvor de er.måske i ved bedere ?

mvh steen meldhede

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 27-12-02 16:49

steen Meldhede skrev: (messageID:

> [...]
> der 959'er men men you need to download this car....jo tak men
> hvor.har søgt i land og rige men kan ikke finde nogen steder hvor de

Prøv:
http://nfs5.gamesweb.com/index2.php?lang=eng

(Siden er nede p.t. pga. databaseproblemer, men de arbejder på at få den
op at køre igen).

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Snavox

Dato : 27-12-02 16:53

Hej Steen.

> [...]
> land og rige men kan ikke finde nogen steder hvor de er.måske i ved bedere
?

Nu vil jeg nødig lyde som visse af typerne her i NG'erne, men ved at søge på
"nfs porsche" i Google fik jeg dette link som første hit:

http://www.needforspeed.com/porsche/pc/

Gå til Download, Cars.

Der findes også uofficielle sider, hvor du kan hente andre biler, f.eks. en
Hummer, som godt nok ikke er hurtig, men alligevel en oplevelse af køre.

I øvrigt: Er det kun mig, eller er NFS Porsche klart mere realistisk end
HP2, som jeg opfatter som ren arkade?

Venlig hilsen

Poul

Fra : Martin K

Dato : 27-12-02 17:50

Snavox wrote:
> I øvrigt: Er det kun mig, eller er NFS Porsche klart mere realistisk
> end HP2, som jeg opfatter som ren arkade?

Har præcis samme opfattelse - og med nogle små krumspring, kører Porsche
2000 også under XP

--
Martin K

Fra : Snavox

Dato : 27-12-02 18:52

Hejsa.

- og med nogle små krumspring, kører Porsche
> 2000 også under XP

Fortæl fortæl. Det har været ved at drive mig/os til vanvid, når vi har haft
LAN-party, hvor stort set alt fungerer bedst under XP undtagen NFS Porsche.

Venlig hilsen

Poul

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 27-12-02 19:51

Snavox skrev: (messageID:

> [...]
>
> Fortæl fortæl. Det har været ved at drive mig/os til vanvid, når vi
> har haft LAN-party, hvor stort set alt fungerer bedst under XP

Såvidt jeg husker, skal du bare slette filen 'gimme.dll'

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Martin K

Dato : 30-12-02 21:32

Kasper Damkjær wrote:
> Såvidt jeg husker, skal du bare slette filen 'gimme.dll'

Nemlig, også sætte exe-filen til at køre som win2000 under kombatibilitet...

--
Martin K

Fra : steen Meldhede

Dato : 28-12-02 10:57

> Nu vil jeg nødig lyde som visse af typerne her i NG'erne, men ved at søge

> "nfs porsche" i Google fik jeg dette link som første hit:
>
> http://www.needforspeed.com/porsche/pc/
>
> Gå til Download, Cars.

takker.

> I øvrigt: Er det kun mig, eller er NFS Porsche klart mere realistisk end
> HP2, som jeg opfatter som ren arkade?

nu har jeg ikke prøvet HP2 men syntes helt klart at porche er et
kanonspil.det eneste jeg kan sammenligne med er gran turismo 1 & 2 på
playstation.her syntes jeg osse at porche er mere realistisk omend gt 1 & 2
har godt gameplay.

mvh steen meldhede