sms kloning
Fra : M

Dato : 27-12-02 14:23

Er det muligt og modtage sms der er sendt
til en andens telenr(nb.det er mine begge telefoner)
da jeg tror at den anden halvdel er ude i noget
snavs(gris) så jeg ville vide hvad der forgår
inden jeg tager skritet
Men venlig hilsen
Mogp

Fra : Jimmy

Dato : 27-12-02 15:10

"M" <mgm1206@post4.tele.dk> wrote in message
> Er det muligt og modtage sms der er sendt
> til en andens telenr(nb.det er mine begge telefoner)

Det er da ligegyldigt at det er dine telefoner.
SMS tilhører ikke en telefon, men den retmæssige ejermand - dvs. den
intenderede modtager.
Du kan næppe hævdes at være den intenderede modtager, når du vil forsøge at
spionere.

Hvis det rent faktisk skulle kunne lade sig gøre håber jeg ikke, at der er
nogen der fortæller dig hvordan.

> da jeg tror at den anden halvdel er ude i noget
> snavs(gris) så jeg ville vide hvad der forgår
> inden jeg tager skritet

Dine private problemer burde ikke vedkomme denne gruppe.

/Jimmy

Fra : Fischer

Dato : 27-12-02 16:38

> Er det muligt og modtage sms der er sendt
> til en andens telenr(nb.det er mine begge telefoner)

Nej. Man kan ikke f.eks. viderestille eller på anden måde kopiere SMS. De
vil altid havne i telefonen med det aktuelle SIM-kort.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.